Nieuwsbrief:

APRILIA  RSV MILLE - 2002

10932 Km
Zilver
aprilia - rsv-mille
aprilia - rsv-mille
aprilia - rsv-mille
aprilia - rsv-mille
aprilia - rsv-mille
aprilia - rsv-mille
aprilia - rsv-mille
aprilia - rsv-mille
aprilia - rsv-mille
aprilia - rsv-mille
aprilia - rsv-mille
aprilia - rsv-mille
aprilia - rsv-mille
aprilia - rsv-mille
aprilia - rsv-mille
aprilia - rsv-mille
aprilia - rsv-mille
aprilia - rsv-mille
aprilia - rsv-mille
aprilia - rsv-mille
aprilia - rsv-mille
aprilia - rsv-mille
aprilia - rsv-mille
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Merk model: Aprilia RSV mille
Bouwjaar: 2002
Tellerstand: 10932 km
Kleur: Zilver

Deze strakke en goede circuit motor is opgebouwd door de eigenaar van de Zwart motoren met als bedoeling trackdays mee te gaan doen.
Kosten nog moeite zijn gespaard om hem er goed bij te zetten en een betrouwbare motor te bouwen.

- De vering was reeds aangepakt voor de koop
- Nieuwe racekuipset gespoten in zilver (netjes in de lak gespoten door een professionele spuiterij)
- Remschakelset
- Brembo RCS19 radiale rempomp
- Domino Snelgas
- Race clip-ons
- sportuitlaat MIVV (flinke demper met voldoende demping)

Deze motorfiets is compleet met Nederlands kenteken.
We hebben deze ingekocht met lichte schade en 10932 km op de klok, de remschijven, koelers, en alles onder de kuip tonen dit ook wel aan het oogt in nieuwstaat. Deze frisse motor leek ons een ideale basis voor een goede en betrouwbare circuitmotor.
Wij leveren deze Aprilia met een nieuwe Lithium accu, nieuwe set Dunlop Sportsmart TT banden en een onderhoudsbeurt.

Deze prachtige motor hoeft niet weg maar i.v.m. gewijzigde plannen staat deze machine toch alleen maar stil te staan bij ons als decoratiestuk.

  • FINANCIERING
    Financiering van deze motor is mogelijk.
    Voor financieringen werken wij samen met numotorrijden en findiovoormotor.

    INRUIL
    Inruil van een nette goed onderhouden motor is mogelijk tegen handelsprijzen.

    ACCESSOIRES
    Zoekt u navigatie, communicatie, acculaders, sloten, onderhoudsmiddelen erbij? Deze kunnen wij leveren vanuit voorraad en hierin adviseren wij u graag.

    BEZICHTIGEN
    Wilt u een motor komen bezichtigen?
    Maak bij voorkeur vooraf een afspraak!
    Wanneer u een afspraak maakt om een motorvoertuig te komen bezichtigen betekent dit NIET dat wij een motorvoertuig voor u reserveren! Wie het eerst komt wie het eerst maalt.*

    OPENINGSTIJDEN

    Dinsdag: 09:00 - 17:30
    Woensdag: 09:00 - 17:30
    Donderdag: 09.00 - 17.30
    Vrijdag: 09.00 – 17.30
    Zaterdag: 09.00- 15:30

    CONTACTGEGEVENS
    Adres: 
    Moesdijk 15 a
                   6004 AX Weert
    Tel:      +31 614 101 567
    Mail:   info@dezwartmotoren.nl
    KvK:   90710827
    BTW:  NL865424068B01

    Klantgerichte motorzaak
    Wij zijn een klantgerichte motorzaak waar elke motorrijder zich thuis voelt. Klantgerichte service met Passie! Wij bieden u een wisselend aanbod van motor occasions, service en onderhoud. Ook kunt bij ons terecht voor nieuwe en gebruikte motoronderdelen.
     
    Aprilia, Moto-Guzzi en CFMOTO
    de Zwart Motoren is dealer van Aprilia, Moto-Guzzi, CFMOTO Wij beschikken over alle specifieke kennis, gereedschappen en apparatuur om uw motorfiets volledig te onderhouden. Voor nieuwe Aprilia, Moto-Guzzi of CFMOTO motorfietsen, onderdelen, modificaties, updates, accessoires, merchandise en garantieclaims kunt u bij ons terecht. Wij leveren veel onderdelen direct uit voorraad.

    * Lees voor de aankoop van een occasion onze voorwaarden aankoop motoroccasions & algemene voorwaarden

  • PROEFRIT

    Op het moment dat u een proefrit bij ons aanvraagt willen wij u er op attenderen dat dit ons tijd, energie en geld kost. 
    Wij kiezen er dan ook voor om proefrijden mogelijk te maken voor serieuze kopers en niet voor mensen die enkel zin hebben in een proef (fun) rit.
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Zwart Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2024 Motoroccasion