Nieuwsbrief:

APRILIA  TUONO V4 R APRC - 2014

Bouwjaar:
2014
Kleur:
Mat Zwart
Vermogen:
125 kW
Teller:
43.129 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
aprilia - tuono-v4-r-aprc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Van eerste eigenaar deze nieuw in Nederland geleverde motorfiets met gehele onderhoudshistorie. 

Zeer nette motor met Akrapovic uitlaat. 

Het gaat hier om het nieuwe verbeterde model. En voorzien van ABS.

Motor is voorzien van alle boekjes en sleutels en rekeningen van gedane onderhoud. 

Door ons vast voorzien van een grote beurt inclusief kleppen stellen en nieuwe bougies.

Motor staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging. 

Inruil is mogelijk graag zelfs ook ander merk motor is welkom.

De koffie staat klaar.

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Koeman Motoren
Handelsweg 15
Huizen
Plan de route
035-5254276
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van POLARIS
© 2000 - 2025 Motoroccasion