Nieuwsbrief:

BENELLI  250 2C ELETTRONICA - 1972

Garantie: Nee
7500 Km
ROOD
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
benelli - 250-2c-elettronica
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 10831

SCHUURVONST!!!
Super originle 250C 2-takt van 1e eigenaar
Loopt, schakeld en remt super
Prachtige patrina
Wij tanken al onze aflevingen met langhoudbare mileuvriendelijke Ecomaxx brandstof
met Duitse papieren




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Moto Puro
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1956 - Na een machtsstrijd in de top van het moederbedrijf in 1956 wordt Jack Sangster directeur van de BSA group en stoot daarmee Bernard Docker uit het zadel. Hij wijst Turner aan als zijn chief executive automobile division waar Triumph, BSA en Ariel onder vallen. John Allen rijdt in datzelfde jaar met 345 km/u een record op Bonneville. Echter,de FIM (Federation Internationale Motorcycliste) wijst op een mogelijke technische afwijking op de meetinstrumenten en negeert het wereldrecord. Triumph neemt daarop juridische stappen maar deze leiden tot niets. Mike Hailwood en Dan Shorey winnen in 1958 de 500-mile endurance race in Thruxton op een T110.
© 2000 - 2025 Motoroccasion