| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
De laatste 2 502c modellen in onze showroom mogen nu extra voordelig de deur uit! Voor slechts 6.999,00 ben jij de nieuwe eigenaar van een mat rode of mat zwarte 502 Cruiser!
De Benelli 502C is een brutale en moedige motorfiets met een sterke persoonlijkheid, ontworpen voor diegenen die zich elke dag willen onderscheiden van de massa. Met zijn eigentijds en stijlvol ontwerp, zijn forward controls en comfortabel zadel met een zithoogte van 750 mm is de 502C de perfecte motor om de stad te ervaren, maar ook om de reis te maken waar je altijd al van hebt gedroomd. De rugsteun voor de passagier zit er standaard bij, maar is te demonteren voor een nog robuustere look.
.
Wij zijn dé Benelli dealer van noord Nederland!
Bij Arnold's Motorshop vind je jouw toekomstige motor of (elektrische) scooter! We hebben een continu wisselend aanbod van gebruikte en nieuwe motoren en scooters.
In onze showroom vindt je het meest actuele aanbod, het kan dus zijn dat de motor die je hier ziet wellicht net aan je neus voorbij is gegaan. Bel ons daarom altijd om even te checken of de motor er nog staat, of scheur zo snel mogelijk langs onze showroom!
Vragen naar de laagste prijs hebben we geen tijd voor en zullen we niet beantwoorden.
Hebben we je interesse gewekt? Kom rustig langs in onze winkel en showroom en laat je verrassen door ons aanbod voertuigen, kleding en accessoires.
Uiteraard is inruil mogelijk.
Bovag en RDW erkend. Op al onze verkopen zijn de Bovag voorwaarden van toepassing*.
Proefrit maken? Dit kan bij intentie tot aanschaf en uiteraard bij een droog wegdek.
We zijn te vinden in Kolham.
Arnold's Motorshop
A. Plesmanlaan 11
9615 TJ Kolham
www.arnolds-motorshop.nl / info@arnolds-motorshop.nl
0598-371043 (ook voor whatsapp berichten!)
* tenzij nadrukkelijk anders aangegeven, check onze website!
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
| Motor | Vloeistofgekoelde paralleltwin, viertakt, vier kleppen per cilinder, dubbel bovenliggende nokkenas, euro 5 |
| Boring x slag | 69 mm x 69 mm |
| Cilinder inhoud | 500 cc |
| Comp. verhouding | |
| Kleppen | |
| Brandstof toevoer | |
| Ontsteking | Electronisch |
| Vermogen | 48 pk / 35 kW bij tpm |
| Max. koppel | 46 Nm bij 6000 tpm |
| Koppeling | Natte platenkoppeling, handbediend |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen |
| Verhouding | |
| Overbrenging | |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | |
| Topsnelheid | |
| ABS | ja |
| Frame | Frame met stalen buizen en platen |
| Vering voor | Upside down vork van ø 41 mm |
| Vering achter | Swingarm met laterale schokdemper met regelbare veervoorspanning en demping |
| Remmen voor | Dubbele wave schijf ø 280 mm met zwevende tweezuiger remklauw en ABS |
| Remmen achter | Enkele schijf ø 240 mm, zwevende remklauw met enkele zuiger en ABS |
| Voorband | 120/70 - ZR17” M/C 58W |
| Achterband | 160/60 - ZR17” M/C 69W |
| Wielbasis | 1580 mm |
| Lengte | 2240 mm |
| Breedte | 950 mm |
| Hoogte | 1150 mm |
| Zithoogte | 770 mm |
| Drooggewicht | |
| Leverbare kleuren | |
| Beschrijving | De 502 C beschikt over de gerenommeerde vloeistofgekoelde viertakt paralleltwin motor met vier kleppen per cilinder en dubbele bovenliggende nokkenas. Deze configuratie staat garant voor een soepele en uiterst aangename vermogensafgifte en een geoptimaliseerd brandstofverbruik. Het maximale vermogen bedraagt 47,6 pk (35 kW) bij 8500 t/min met een koppel van 45 Nm (3,6 kgm) bij 5000 t/min.



De motor beschikt over een natte meerplaatskoppeling, een 6-versnellingsbak en elektronische injectie met een dubbele gasklephuis van 37 mm in diameter. Het stalen buizenframe benadrukt de cruiser-spirit van deze de 502 C en zorgt voor maximale wendbaarheid en controle. De ophanging aan de voorkant bestaat uit een upside-down voorvork met poten van 41 mm en een veerweg van 125 mm. Aan de achterkant vinden we een swingarm met centrale monoshock met instelbare veervoorspanning en een slag van 50 mm.



Het ABS remsysteem bestaat vooraan uit twee semi-zwevende schijven met een diameter van 280 mm, 4-zuiger remklauw en achteraan een schijf van 240 mm met remklauw en een enkele zuiger. Op de 17 “aluminium velgen vinden we bandenmaat 120/70-R17 vooraan en 160/60-R17 achteraan. De tank heeft een capaciteit van 21 liter en garandeert vele kilometers rijplezier.



Rijklaarprijs: €7.399,- (inclusief 21% BTW, BPM en rijklaarkosten). |
Wil jij geen dertien in een dozijn? Dan moet je bij Arnold's Motorshop zijn!
Voor alles over motoren, scooters, kleding, helmen, onderhoud, reparatie enz. ben je bij ons aan het juiste adres.
Wij zijn binnen onze openingstijden altijd telefonisch te bereiken. Per mail, Facebook, WhatsApp en Instagram zijn we dagelijks bereikbaar en reageren we binnen 24 uur. Dus ook in het weekend!
 |
Arnolds Motorshop |
|
A. Plesmanlaan 11
Kolham
Plan de route
|
 |
0598-371043
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken