Nieuwsbrief:

BENELLI  TNT 1130 - 2008

Garantie: Nee
17365 Km
Groen
OmschrijvingTechniekBetaalgemakBedrijf
Te koop aangeboden:

Een hele bijzondere motor, een Benelli TNT 1130. De motor is gebouwd in 2008 en heeft op dit moment slechts 17365 km op de teller staan. 

Dit is een erg bijzondere Italiaanse motor. Ook omdat je ze niet zoveel ziet, maar ook om het rijden. Een heel erg gaaf 3 cilinder motorblok, met echt heel veel vermogen. Deze motor heeft enorm veel power, je moet echt het stuur vasthouden als je gas geeft. 

Mooi vormgegeven en een typisch Italiaans design. Scherpe hoeken, mooie afwerking en mooi gevreesde delen. We hebben veel ( laten) versleutelen  aan deze Benelli, zodat hij technisch voor de klant weer helemaal op en top is. Dit hebben we laten doen door 1 van de kenners van Benelli, Stretta motoren in Zwolle. Belangrijke zwakke onderdelen zijn vernieuwd, alle rekeningen zijn aanwezig! 

Opties en extra’s :

-Sportuitlaat.
-Korte kentekenplaathouder.
-Led knipperlichten.
-3 sleutels aanwezig.
-Onderhoudshistorie aanwezig.

Prijs : 5500.- of 105.- euro per maand! (zie onze site voor een financiering, www.rouvoetmotoren.nl)

Bij Rouvoet Motoren kunt u terecht voor :
Groot en klein onderhoud en reparatie aan alle merken motorfietsen.
• Verkoop van mooie en goede gebruikte motorfietsen, inruil van uw motorfiets.
• Verkoop van onderdelen en accessoires
• Winterstalling en opslag van motorfietsen.
• Schadeherstel van motorfietsen.
• Bandenservice.
• Verhuur van motoraanhanger.

Met vriendelijke groet,
Rouvoet Motoren
Nieuwe Havenweg 83 B
1216 BP Hilversum . Tel : 035-6210343 .
www.rouvoetmotoren.nl info@rouvoetmotoren.nl



 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Rouvoet Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geŽxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2019 Motoroccasion