Nieuwsbrief:

BENELLI  TRK 502 - 2025

Garantie: Nee
Nieuw
GREEN
benelli - trk-502
benelli - trk-502
benelli - trk-502
benelli - trk-502
benelli - trk-502
benelli - trk-502
benelli - trk-502
benelli - trk-502
benelli - trk-502
benelli - trk-502
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Referentienummer: 10881

Speciale prijs in verband met de laatste op voorraad!
De Benelli TRK 502 is de ultieme avontuurlijke motor, perfect voor rijders die comfort, kracht en veelzijdigheid zoeken. Aangedreven door een betrouwbare 500cc tweecilinder motor levert de TRK 502 een soepele en krachtige rijervaring, ideaal voor zowel lange tochten als dagelijks gebruik. Het opvallende Italiaanse design combineert stijl en functionaliteit, met een aerodynamisch windscherm, comfortabele zitpositie en royale bagagemogelijkheden. De goede ergonomie en 20-liter tank maken hem geschikt voor elk avontuur, van stad tot bergweg. Met geavanceerde technologie zoals ABS en een modern digitaal display biedt de TRK 502 veiligheid en gebruiksgemak. Of je nu een nieuwe motorrijder bent of een ervaren avonturier, de Benelli TRK 502 staat klaar om jouw reis naar het volgende niveau te brengen. Stap op en ontdek!




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Moto Puro
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion