Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja
Referentienummer: 10951
Onze perfect onderhouden demo TRK 502X met minimaal kilometers
BTW motor
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde paralleltwin, viertakt, vier kleppen per cilinder, dubbele bovenliggende nokkenas |
Boring x slag | 69|66.8 |
Cilinder inhoud | 499.6 |
Comp. verhouding | 11.0:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Elektronische brandstofinjectie met dubbel gasklephuis van 37 mm ø |
Ontsteking | Delphi MT05 |
Vermogen | 48|35|6,000 |
Max. koppel | 45|5000 |
Koppeling | Natte platenkoppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | ALS stalen trellis frame |
Vering voor | Upside Down vork van ø 50 mm |
Vering achter | Swingarm met centrale schokdemper met regelbare veervoorspanning |
Remmen voor | Dubbele semi-zwevende schijf ø 320 mm, vierzuiger remklauw en ABS |
Remmen achter | Enkele schijf ø 260 mm, zwevende remklauw met enkele zuiger, ABS |
Voorband | 120/70-ZR17 |
Achterband | 160/60 ZR 15 |
Wielbasis | 1525 |
Lengte | |
Breedte | 912 |
Hoogte | 1235 |
Zithoogte | 800 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Het avontuur ligt in jouw handen. De TRK 502 X is met z’n spaakwielen en 19’’ voorwiel, de avontuurlijke versie van de TRK 502. Hij is ontworpen om te voldoen aan de wensen van de meest veeleisende rijders, die willen reizen zonder grenzen.
De Benelli TRK 502 X is uitgerust met een 500cc vloeistofgekoelde viertakt tweecilinder motor met 47,6 pk bij 8500 tpm.
Om ook off-road te kunnen rijden heeft de TRK 502 X een UPSD van ø 50 mm, aan de achterzijde een zwenkarm met centrale schokdemper, veervoorspanning, instelbare hydraulische vering en compressie-instellingen. De zithoogte is verhoogd naar 850 mm
Alsof dat niet genoeg is heeft de TRK 502 X een nieuw, uitstekend uitlaatsysteem die geplaatst is in een verhoogde positie om ook zo zonder problemen op moeilijke begaanbare wegen te rijden.
Verkrijgbaar vanaf € 8.099 (aanbevolen verkoopprijs vanaf juli 2018, inclusief 21% BTW, BPM en rijklaarkosten). |
Een klein stukje Italië in ons eigen Brabant.
Laat in onze showroom het pure gevoel uit Borgo Panigale tot je door dringen. Beleef de passie, de historie en de liefde voor techniek en design zoals hij bedoeld is door de ontwerpers en technici uit Bologna.
Voel, zie en ervaar de complete modelreeks van Ducati met (kan het anders???) een Italiaanse espresso, of bekijk in de koffiehoek de verrichtingen van mede Ducatisten via internet of satelliet op een groot tv scherm.
Beleef Ducati bij Moto Puro!
 | Nuenen, Noord-Brabant |
 | 040-2839653 |
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets
te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW ,
die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide,
waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken