Nieuwsbrief:

BETA  RR ENDURO 50 RACING - 2021

Garantie: Ja
0 Km
N.v.t.
beta - rr-enduro-50-racing
beta - rr-enduro-50-racing
beta - rr-enduro-50-racing
beta - rr-enduro-50-racing
OmschrijvingTechniekBetaalgemakBedrijf
Een van de Europese bestsellers van de sector, met het grootste aanbod qua uitvoeringen en kleuren, waarmee generaties rijders zijn opgegroeid, is terug met een nieuw model dat volledig vernieuwd is in chassis, motor en design.
De nieuwe RR 50 2021 in de Enduro- en Motard-versies hebben nu een nieuw chassis, een vermakelijke Euro 5-motor en een ontwerp dat is geïnspireerd op de grotere en met de wereld versierde RR-enduro (7 keer wereldkampioen met Holcombe en 5 keer met Freeman). Een mix van racestijl en puur plezier, klaar om de tienerrijders te laten dromen.

MARKT
De 50cc-sector groeit in heel Europa en is nu weer op de rit dankzij de nieuwe trends en ook door de nieuwe gewoonten voor woon-werkverkeer als gevolg van de pandemie, waarbij solo-rijden de voorkeur heeft boven andere vormen van gedeeld vervoer, ook door de tieners. Vaak onterecht genegeerd, is de 50cc-markt een kostbaar startpunt voor toekomstige rijders, evenals een goede training voor de meer bewuste automobilisten. Het is een feit dat rijders ook bewuster omgaan met het besturen van auto's, met een snellere reactiesnelheid en een beter vermogen om zich in het verkeer te gedragen. Dit komt omdat ze van jongs af aan gewend zijn om met hun evenwicht te rijden. Daarom is het aanbod van 50cc met versnellingen allesbehalve triviaal en gericht op een street-smart publiek: tieners die nu hun smaak voor motorkenmerken en prestaties beginnen te verfijnen. De oudere generatie motorfietsen die alleen jonge kinderen zouden gebruiken, is vervangen door echte motorfietsen, verfijnd qua uitrusting en veiligheid. Echte motoren, ook al hebben ze een km / u-snelheid.
Beta heeft altijd in dit segment geloofd en geïnvesteerd, en dit jaar verhoogt het de ante. De 50cc Enduro- en Motard-reeks is volledig vernieuwd en ontwikkeld volgens de houding die kenmerkend is voor de rest van de Beta-reeks, met als doel vertrouwen over te brengen en amusement te bieden om iemands rijvaardigheid zo goed mogelijk te verbeteren.

RR 50 ENDURO
Geïnspireerd door zijn grotere zussen die strijden in het
WEC Wereldkampioenschap voor zowel technische
als esthetische kenmerken, is de RR 50 Enduro
geboren om alle soorten terrein te trotseren, van vrije tijd
oefenen tot dagelijks woon-werkverkeer.
Uitvoeringen:
- Kleuren RR Enduro
: Rood / Wit
- Kleuren RR Enduro Sport
: Rood / Wit
-
Kleur RR Enduro Racing : Rood

BELANGRIJKSTE KENMERKEN
MOTOR

2-takt eencilindermotor, 6 versnellingen, vloeistofgekoeld, voorzien van oliemenger (behalve
de RR 50 Racing).
Nieuwe versnellingspook met nieuwe gesmede vorken voor een nauwkeurigere koppeling en een nog
reactievere en bevredigender rijstijl.
Nieuw terugwinningssysteem voor gasdampen volgens Euro 5-voorschriften.
Nieuwe filterbox. Het is een integraal onderdeel van het voertuigontwerp en is ontwikkeld om het
geluid te verminderen volgens de huidige voorschriften. Nog praktischer met een snelspansysteem
voor eenvoudiger onderhoud ̶ net als de racemotoren.
CHASSIS

Nieuw chassis met een herziene geometrie, voor beter rijgedrag en verbeterde wendbaarheid.
Nieuw ontwerp: pure racestijl geïnspireerd op de grotere RR 2T / 4T. Alles is gloednieuw:
tankontwerp, plastic (masker, transportband, zijpanelen) en zadel.
Achterste subframe van technisch polymeer dat de elektrische componenten,
de filterkast en de stalen beugels perfect integreert . Een organisch en modern ontwerp bedoeld voor volwassenen.
Langere achterbrug voor meer rijstabiliteit en een betere tractie.
Schokdempers herzien in de slag voor de Enduro-versies
Nieuwe uitlaat: compact, racen, een echte motor waardig.
Nieuw enkelvoudig sluitsysteem. Slechts één sleutel voor stuurslot / contactslot, tank en zadel. Meer
gemak en veiligheid.
Nieuw LED-achterlicht achter, voor een betere voertuigidentificatie.
Remmen: voor Ø 260 mm, achter Ø 220 mm
Nieuwe 6,5L tank.
Nieuwe microgegoten voetsteunen, voor een ongekende rijcontrole.
Verbluffende grafische afbeeldingen: een unieke stijl die niet onopgemerkt blijft.
  • Inruil motor/ scooter/ crosser/ quad/ auto mogelijk
    Voor meer info over deze Motor of Scooter dan mail of bel gerust.
    Zaak 0591-393408 of Mobiel  06-25376069 ( Marcel )
    Motorsport Klazienaveen

    Het hele jaar door hebben wij nieuwe aanvoer van occasions. Onze gebruikte motoren worden in overleg afgeleverd met garantie. Voor onze afleveringsbeurt en bijkomende kosten vragen wij €199,-
    Het hele jaar door ook aanvoer van nieuwe modellen AGM snor/ brom scooters.
    Bij aflevering van nieuwe scooter vragen wij onvermijdelijke kosten van €200,-





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorsport Klazienaveen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1921 - Het debuut op 28 mei 1921 tijdens Milaan-Napels wordt gereden met de enige twee tot dusver geproduceerde machines. Men verovert de 20ste en 21ste plaats. Het duurde echter maar vier maanden en een sensationele eerste finish van Gino Finzi tijdens het prestigieuze Targa Florio was een feit. Dit was het begin van een buitengewone reeks van 3.329 successen, 11 gewonnen Tourist Trophy’s en 14 wereldtitels die het Mandelleese bedrijf tussen 1921 en 1957 binnenhaalden. Deze race-ervaring werd ook weerspiegeld in de standaardproductiemachines in termen van kwaliteit, de verbetering en oplossingen van technische vraagstukken en in de verkochtte aantallen, die dankzij het race-succes de bekendheid van het merk onder het publiek opvoerde.
© 2000 - 2021 Motoroccasion