Nieuwsbrief:

BETA  RR ENDURO 50 RACING - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Rood
beta - rr-enduro-50-racing
beta - rr-enduro-50-racing
beta - rr-enduro-50-racing
beta - rr-enduro-50-racing
beta - rr-enduro-50-racing
beta - rr-enduro-50-racing
beta - rr-enduro-50-racing
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De RR 50 ENDURO is geïnspireerd door de grote Beta RR Enduro modellen uit het WEC Wereldkampioenschap. Voor zowel technische als esthetische kenmerken, is de RR 50 Enduro geboren om alle soorten terrein te trotseren, voor het lichte offroad en dagelijks verkeer op de weg.

 

VERSCHILLEN MET DE STANDAARDVERSIE.

RR 50 Enduro RACING


Aluminium achterbrug.
Upside down ø 41 mm verstelbare vork.
Fat bar stuur van ø 28 mm zonder dwarsstang.
Rood geanodiseerde aluminium uitlaatdemper.
Achterwielophanging met prolink systeem.
Gasgevulde instelbare schokdemper achter.
Geen contra-balansas in het motorblok: minder traagheid van de motor voor betere raceprestaties.
Dubbele radiator.
Lichtmetalen velgen.
Geen oliepomp, net zoals bij de grote Beta Racing Enduro modellen.
Rood frame.
Voor remklauw met dubbele zuiger.
Zwarte versnellingspook en rempedaal.
Aluminium tandwiel.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Femon Parts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over. De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch. De lage initiële kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp. Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
© 2000 - 2025 Motoroccasion