| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Prachtige C 400 GT
- ABS Tractioncontrol
- Handvatverwarming en zadelverwarming
- Kofferset
- Middenbok
- Keyless GO
Latere aflevering ivm bijvoorbeeld nog te behalen rijbewijs, bonus etc mogelijk, pas betalen bij aflevering!
- Meer dan 600 motoren op voorraad, dus altijd raak!
- MV Agusta Concesionario Ufficiale - Officieel Dealer
- Professioneel advies, samen ruim 200 jaar ervaring.
- Specialistisch werkplaatsteam, ruime bezetting snelle service.
- Uitgebreide financierings opties*
- Inruil, proefrijden, thuis bezorgen*
- 10 dagen gratis All Riskverzekering**
- Wij leveren ook nieuwe motoren van alle merken*
- Ruime gratis parkeer mogelijkheden
Goed kleding advies nodig van iemand die rustig de tijd voor u neemt? Kom langs in de onze kledingshop ! Gespecialiseerd in o.a. grote en kleine maten motorkleding.
Check onze webshop met een fantastisch aanbod & sportieve prijzen. www.barbiermotorsport.nl
Barbier Motorsport
Oeveraseweg 6
7971 PA Havelte
0521-342960
Volg ons ook op:
TikTok : @barbiermotorsport
Instagram : @barbiermotorsport
Facebook : @barbiermotorsport
Pinterest : @barbiermotorsport
* Vraag naar de voorwaarden.
** Vooraf aanmelding noodzakelijk, geen aanmelding is niet verzekerd.
*** Alle moeite is genomen om de informatie op deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Schrijf- en zetfouten zijn dan ook voorbehouden. Acteer daarom niet alleen naar aanleiding van deze advertentie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Aan onze advertentie's kunnen geen rechten ontleend worden.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | vloeistofgekoelde 2-cilinder 4-takt, 4 kleppen per cilinder, 2 bovenliggende nokkenassen, dry-sumpsmering |
| Boring x slag | 79 mm x 79 mm |
| Cilinder inhoud | 400 cc |
| Comp. verhouding | 11,6:1 |
| Kleppen | 4 Kleppen |
| Brandstof toevoer | elektronische inspuiting / elektronisch motormanagement BMS-E2 |
| Ontsteking | |
| Vermogen | 60 pk / 44 kW bij 7,750 tpm |
| Max. koppel | 63 Nm bij 6,000 tpm |
| Koppeling | centrifugaal |
| Versnellingsbak | CVT-automaat |
| Verhouding | |
| Overbrenging | Ketting |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 15,5 liter |
| Topsnelheid | 180 km/u |
| ABS | ja |
| Frame | stalen buisconstructie met aluminium-spuitgietwerk-deel |
| Vering voor | upside-down vork, diameter 40 mm |
| Vering achter | enkelzijdige swingarm |
| Remmen voor | dubbele remschijven, diameter 270 mm, zwevende 2-zuiger remklauwen |
| Remmen achter | enkele remschijf, diameter 270 mm, zwevende 2-zuiger remklauw |
| Voorband | 120/70 ZR 15 |
| Achterband | 160/60 ZR 15 |
| Wielbasis | 1.591 mm |
| Lengte | 2,235 mm |
| Breedte | 916 mm |
| Hoogte | 1,411 mm |
| Zithoogte | 805 mm |
| Drooggewicht | n.n.b kg |
| Leverbare kleuren | Frozen Bronze Metallic, Blaclstorm Metallic, Lightwhite Uni |
| Beschrijving | Wat maakt een stad interessant? De verscheidenheid aan mensen? De trends die hier ontstaan? De talrijke mogelijkheden? Het is de combinatie ervan! Om dat te ontdekken, is behoorlijk wat conditie nodig - en een metgezel die ook bij langere ritten door het gevarieerde stadsleven met je meekomt en comfort biedt: de BMW C 400 GT. Hij brengt de stad tot leven en vergroot jouw radius, net als jouw digitale verbinding met de wereld. Want met deze midsize-scooter heb je in de stad net zo veel comfort en wendbaarheid als wanneer je buiten de stad onderweg bent. Ontdek jouw stad in een nieuwe dimensie met de C 400 GT en geniet van de vele andere dingen die jouw stad interessant maken. |
Welkom bij de gezelligste motorzaak van Drenthe!
Wij hebben ruim 500 motoren op voorraad, een mooie werkplaats en kledingafdeling. Alle merken zijn bij ons vertegenwoordigd. Voor nette motoren, scherpe prijzen en net dat stapje extra komt u naar Havelte!
 |
Barbier Motorsport Havelte |
|
Oeveraseweg 6
Havelte
Plan de route
|
 |
0521-342960
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "CafĂ©-racer" betekent: De cafĂ©-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafĂ©s en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risicoâs werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van
doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap.
Nu figureert de term cafĂ©-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de cafĂ©-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de âGodfather van de cafĂ©-racerâ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beĂŻnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd.
Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale
versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur
van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later
een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van cafĂ©-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, CafĂ© RacersRockers, Rock N âRoll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken