Nieuwsbrief:

BMW  F 750 GS 40 YEARS GS EDITION - 2021

Garantie: Ja
29300 Km
BLACK STORM
bmw - f-750-gs-40-years-gs-edition
bmw - f-750-gs-40-years-gs-edition
bmw - f-750-gs-40-years-gs-edition
bmw - f-750-gs-40-years-gs-edition
bmw - f-750-gs-40-years-gs-edition
bmw - f-750-gs-40-years-gs-edition
bmw - f-750-gs-40-years-gs-edition
bmw - f-750-gs-40-years-gs-edition
bmw - f-750-gs-40-years-gs-edition
bmw - f-750-gs-40-years-gs-edition
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2018 - jan 2023
Modelcode: K80
Typenummer: 0B08

Technische informatie
Koppel: 83 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 15 liter
Topsnelheid: 190 km/u
Afmetingen (LxBxH): 226 x 85 x 123 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Opties en Accessoires:
40 Years GS Edition (047B), ABS Pro (05AC), Active pakket (0236), Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Boordcomputer, Cruise control (0538), Dagrijverlichting (0202), Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) (0191), Dynamic pakket (0235), Dynamic Traction Control (DTC) (0182), Handkappen (0589), Keyless Ride (0193), Kofferdragers links & rechts (0661), LED-koplamp (0192), LED achterlichten, Middenstandaard (0636), MSR (Motorsleepmomentregeling) (018B), Navigatie voorbereiding (0272), Rijmodi Pro (0224), Schakelassistent Pro (0222), Touring pakket (0233), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Windscherm, Witte LED-knipperlichten (0590)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Houtrust B.V.
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
© 2000 - 2024 Motoroccasion