Nieuwsbrief:

BMW  F 850 GS ADVENTURE - 2019

Garantie: Ja
24240 Km
GRANITGRAU
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
bmw - f-850-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2019
Opties en Accessoires:
2 koffers, ABS pro, Alarmlichten, Bandenspanningscontrole, Comfort-pakket, Connectiviteit, Cruise control, Dagrijlicht, Dynamic ESA, Dynamic Traction Control, Dynamiek-pakket, Extra lampenset, Handkappen, Handvatverwarming, Intelligente noodoproep, Keyless ride, LED verlichting, Middenbok, Navigatie voorbereiding, Onderhouds-historie, Rijmodi pro, Schakelassistent pro, Spaakwielen, Sportuitlaat, Style exclusive, Teleservices, TFT display, Topkofferrek, Touring-pakket, USB-laadaansluiting, Valbeugels, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jensen Motorrijwielen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion