Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

BMW  F 900 GS - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
LIGHT WHITE/RACING BLUE/RACING RED
Vermogen:
77 kW
Teller:
4.946 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2023 - 2025
Modelcode: K81
Typenummer: 0K61

Technische informatie
Koppel: 93 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 15 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxBxH): 227 x 94 x 139 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2

Productveiligheid
Fabrikant: Dusseldorp Motorrad Den Haag Prinses Arianelaan 10 2496XB 'S-GRAVENHAGE, NL 0703177177 http://motorhoutrust.nl info@motorhoutrust.nl

Profiteer nu van uitzonderlijke BMW Demo Deals met voordeel tot wel €10.000,- op geselecteerde modellen. Onze demo motoren bieden de kwaliteit, uitstraling en prestaties van een nieuwe motor, maar dan tegen een bijzonder scherpe prijs. Jong, uitstekend onderhouden en vaak rijk uitgerust met extra opties.

Een prijsverschil dat direct indruk maakt:
Nieuwprijs: € 20.035,-
Nu ingereden en rijklaar: € 17.950,-

U bespaart dus maar liefst € 2.085,- !

Wacht niet te lang, want op = op. Ervaar de BMW F 900 GS zelf tijdens de Demo Deals.

= Bedrijfsinformatie =

Bij Dusseldorp beleeft u rijplezier in al zijn vormen. Of het nu gaat om een BMW, MINI of BMW Motorrad – wij bieden één van de grootste selecties van Nederland. Van de iconische MINI Cooper met zijn onmiskenbare go-kart feeling, tot de sportieve BMW M-modellen en avontuurlijke GS-motoren: bij ons vindt u precies wat bij uw rijstijl past. Als oudste BMW-dealer van Nederland én nog altijd een familiebedrijf sinds 1909, staan wij bekend om onze persoonlijke service en vakmanschap. Maak een vrijblijvende proefrit, ontdek ons ruime aanbod online of vraag direct een passend (inruil)voorstel aan. Met 13 Dusseldorp-vestigingen in Alkmaar, Apeldoorn, Barendrecht, Brielle, Deventer, Den Haag, Hoorn, Oostzaan, Rotterdam, Schiedam, Wateringen en Zwolle is er altijd een team in de buurt dat u persoonlijk welkom heet.
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Cruise control (0538), Dynamic pakket (0235), Getint windscherm (0179), Handvatverwarming, Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless Ride (0193), LED dagrijverlichting, LED koplampen, M Endurance Ketting (018A), Metaalkleur, Navigatie voorbereiding (0272), Rijmodi Pro (0224), Schakelassistent Pro (0222), smartphone integratie, sportuitlaat, Stijlvariant GS Trophy GS (0457), Teleservices (06AE), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Dusseldorp Motorrad Den Haag
Prinses Arianelaan 10
Den Haag
Plan de route
070-3177177
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creƫren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creƫren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiƫle uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van Belgiƫ en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion