Nieuwsbrief:

BMW  HP 2 ENDURO - 2005

Garantie: Ja
15621 Km
BLAUW
bmw - hp-2-enduro
bmw - hp-2-enduro
bmw - hp-2-enduro
bmw - hp-2-enduro
bmw - hp-2-enduro
bmw - hp-2-enduro
bmw - hp-2-enduro
bmw - hp-2-enduro
bmw - hp-2-enduro
bmw - hp-2-enduro
OmschrijvingTechniekBetaalgemakBedrijf
Deze BMW staat bij Motorplaza Groningen

= Bedrijfsinformatie =

Getoonde prijs is inclusief kosten rijklaar maken.
Kosten voor tenaamstelling, einde garantie check en een volle tank €40

Welkom bij Motorplaza, de grootste BMW Motorrad dealer van het noorden.
Met vestigingen in Groningen en Heerenveen.

Altijd meer dan 400 motorfietsen op voorraad, nieuw en gebruikt, jong en oud.

U bent van harte welkom voor een kop koffie of een vrijblijvende proefrit.
Mocht u een proefrit willen maken, laat het ons weten via info@motorplaza.net.

Naast BMW repareren wij in onze werkplaats oa: Yamaha, Suzuki, Kawasaki, Honda, Aprilia, Ducati, KTM, Harley Davidson, Triumph of ieder ander merk.

Tevens beschikt Motorplaza over de volgende kleding merken: Alpinestars, Bering, Held, John Doe, BMW, Evolution, Buse, Dainese, Draggin, IXS, Rukka, Scott, Segura, Modeka, Daytona, Scorpion, Shark, Shoei, Schuberth, HJC, Rocc, PMJ, Nolan, Sena, Cardo, X-Lite.

Voor meer informatie kijk op onze website

Locatie Groningen
Kieler Bocht 57
9723 JA Groningen
Tel. 050 - 547 0100

Locatie Heerenveen
Mars 24
8448 CP Heerenveen
Tel. 0513 - 683 239


**Zet en drukfouten voorbehouden**

Opties en Accessoires:
Handkappen, Spaakvelgen




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorplaza Groningen/Heerenveen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2021 Motoroccasion