Nieuwsbrief:

BMW  K 1100 LT ABS - 1997

Garantie: Nee
20689 Km
Rood
bmw - k--1100-lt-abs
bmw - k--1100-lt-abs
bmw - k--1100-lt-abs
bmw - k--1100-lt-abs
bmw - k--1100-lt-abs
bmw - k--1100-lt-abs
bmw - k--1100-lt-abs
bmw - k--1100-lt-abs
bmw - k--1100-lt-abs
bmw - k--1100-lt-abs
bmw - k--1100-lt-abs
bmw - k--1100-lt-abs
bmw - k--1100-lt-abs
bmw - k--1100-lt-abs
bmw - k--1100-lt-abs
bmw - k--1100-lt-abs
bmw - k--1100-lt-abs
bmw - k--1100-lt-abs
bmw - k--1100-lt-abs
bmw - k--1100-lt-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakBedrijf

Merk model: BMW K 1100 LT
Bouwjaar: 1997
Kilometerstand: 20689
Kleur: Rood

Wij bieden u bij dezen een prachtige BMW K 1100lt ter overname aan. De motor verkeert in uniek mooie staat maar dat kan ook niet anders met slechts 20689 km op de klok. Deze motor is afkomstig van de 2e eigenaar.

Voor de vraagprijs leveren wij de motor af met een nieuwe accu en een onderhoudsbeurt zodat u komend seizoen ongestoord kunt gaan genieten van deze prachtige toermachine.


Bekijk de foto's om een goed beeld van de motor te krijgen. Heeft u nog vragen dan kunt u ons bellen of mailen. 
Geen inruil mogelijk op deze motor en a.u.b. niet vragen naar de laagste prijs.


Financiering van deze motor is mogelijk. Voor financieringen werken wij samen met numotorrijden.nl en findiovoormotor.nl

Zoekt u navigatie, communicatie, acculaders, sloten, onderhoudsmiddelen erbij? Deze kunnen wij leveren vanuit voorraad en hierin adviseren wij u graag.

Lees voor de aankoop van een occasion a.u.b. onze voorwaarden aankoop motoroccasions & algemene voorwaarden
 
 

  • Wij werken op afspraak en hanteren geen vaste openingstijden.Voor het
    maken van een afspraak kunt u telefonisch contact met ons opnemen.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Zwart Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2020 Motoroccasion