Nieuwsbrief:

BMW  K 100 RT - 1984

Bouwjaar:
1984
Kleur:
GRAPHIT
Vermogen:
66 kW
Teller:
86.390 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - k-100-rt
bmw - k-100-rt
bmw - k-100-rt
bmw - k-100-rt
bmw - k-100-rt
bmw - k-100-rt
bmw - k-100-rt
bmw - k-100-rt
bmw - k-100-rt
bmw - k-100-rt
bmw - k-100-rt
bmw - k-100-rt
bmw - k-100-rt
bmw - k-100-rt
bmw - k-100-rt
bmw - k-100-rt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1984

Een goed onderhouden BMW K100RT met 86390km op de teller.
Deze is voorzien van:
Originele BMW topkoffer
Speakers in de kuip

Wij zorgen dat de motorfiets rijdt en u veilig de weg op kan. Een extra afkleverbeurt behoort tot de mogelijklheden. De motorfiets wordt zonder garantie verkocht.

Voor gebruikte motoren zijn de afleverkosten van €250,- niet inbegrepen in de geadverteerde verkoopprijs.

Afleverbeurt wordt volgens fabrieksspecificaties uitgevoerd, slijtagedelen worden indien nodig vervangen, volle tank brandstof en tenaamstelling van het kenteken.
Afhankelijk van het bouwjaar geven wij 3, 6 of 12 maanden de Jong Alphen garantie.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
De Jong Alphen BV
Zaagmolenweg 8
Alphen aan den Rijn
Plan de route
0172-492036
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creƫren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creƫren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiƫle uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van Belgiƫ en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion