Nieuwsbrief:

BMW  K 1200 GT - 2008

Bouwjaar:
2008
Kleur:
Blauw
Vermogen:
112 kW
Teller:
39.813 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
bmw - k-1200-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
te koop een echt nette  K1200GT  voorzien van alle optie's

* Bj 2008 ,  NL geleverde motorfiets , zo van de eerste eigenaar
* 39.813km
* Motor bevindt zich in zeer nette staat , binnen slaper  geen winter gebruik , mooie ( lichtblauw / zilver metallic) kleustelling: Avanturin Silber
* ABS
* ASC
* RDC
* ESA
* Cruisecontrol
* Handvatverwarming
* Buddy verwarming
* Hoog ( electrisch) verstelbaar windscherm
* zijkoffesr ( met binnentassen ) topkoffer ( deksels vd koffers in kleur )
* Tanktas
* TOMTOM navigatie
* BMW alarm
* Xenon verlichting , LED achter/remlicht op topkoffer , en BMW emblemen op zijkant voorzien van LED knipper
* Volledige onderhouds/reparatie geschiedenis voorhande , bij 35dkm de grote beurt gehad , 2dkm terug laatste onderhoud gehad
* Compleet met boekjes reservesleutel 2e handzender alarm  boordgereedsschap
* Prijs 5200  en inruil mogelijk
  • Ruud de Jong te Enkhuizen
    Telefonisch bereikbaar van 09.00-21.00 ( niet op zondag ) 06-53616391
    Altijd even vooraf bellen voordat u komt om teleurstellingen te voorkomen.
    www.dejongmotor.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
De Jong In- en Verkoop
De Drie Kronen 33
Enkhuizen
Plan de route
06-53616391
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion