Nieuwsbrief:

BMW  K 1600 GTL - 2020

Bouwjaar:
2020
Kleur:
BLACKSTORM METALLIC (ZWART METALLIC)
Vermogen:
118 kW
Teller:
39.200 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
bmw - k-1600-gtl
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2011 - dec. 2020
Modelcode: K48/12
Typenummer: 0F02

Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 27 liter
Afmetingen (LxBxH): 249 x 100 x 156 cm

Interieur
Bekledingcode: 0000

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 395 afleverkosten.

Productveiligheid
Fabrikant: Dusseldorp Motorrad Barendrecht Van 't Hoffstraat 21 2991XP BARENDRECHT, NL 0102237860 http://www.mrmotoren.nl info@mrmotoren.nl

= Bedrijfsinformatie =

Bij Dusseldorp beleeft u rijplezier in al zijn vormen. Of het nu gaat om een BMW, MINI of BMW Motorrad – wij bieden één van de grootste selecties van Nederland. Van de iconische MINI Cooper met zijn onmiskenbare go-kart feeling, tot de sportieve BMW M-modellen en avontuurlijke GS-motoren: bij ons vindt u precies wat bij uw rijstijl past. Als oudste BMW-dealer van Nederland én nog altijd een familiebedrijf sinds 1909, staan wij bekend om onze persoonlijke service en vakmanschap. Maak een vrijblijvende proefrit, ontdek ons ruime aanbod online of vraag direct een passend (inruil)voorstel aan. Met 13 Dusseldorp-vestigingen in Alkmaar, Apeldoorn, Barendrecht, Brielle, Deventer, Den Haag, Hoorn, Oostzaan, Rotterdam, Schiedam, Wateringen en Zwolle is er altijd een team in de buurt dat u persoonlijk welkom heet.
Opties en Accessoires:
ABS Pro (05AC), Achteruitrijhulp (05AA), Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Audio installatie, Audiosysteem ECE en navigatie voorbereiding (0267), Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Bandenspanningscontrolesysteem, Bluetooth, Bluetooth Interface (0143), Boordcomputer, Centrale vergrendeling (0417), Cruise control, Dagrijverlichting (0202), Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) (0191), Dynamic Traction Control (DTC) (0182), Elektr. verwarmde buddy en handvaten, Elektrisch variabele schokdemperafstelling, Elektrisch windscherm, Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless Ride (0193), koplampreiniging, LED-verstraler (0562), Middenstandaard, Option 719 buddyseat (031B), Radio software (0395), Schakelassistent Pro (0222), Teleservices (06AE), Topkoffer, Uitrustingspakket (0431), Veiligheidspakket (0430), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Volle kuip, xenon koplampen, Zijkoffers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Dusseldorp Motorrad Barendrecht
Van t Hoffstraat 21
Barendrecht
Plan de route
0102237860
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion