Nieuwsbrief:

BMW  K 75 - 1991

Garantie: Ja
72581 Km
ROOD
bmw - k-75
bmw - k-75
bmw - k-75
bmw - k-75
bmw - k-75
bmw - k-75
bmw - k-75
bmw - k-75
bmw - k-75
bmw - k-75
bmw - k-75
bmw - k-75
bmw - k-75
bmw - k-75
bmw - k-75
bmw - k-75
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1991

Deze originele BMW K75 heeft een lage kilometerstand.

Speciaal aan deze K75 is de Jos Schurgers kuipopbouw welke ook uit deze jaren komt.

Voorzien van:
- Jos Schurgers 980 S kuip
- City kofferset
- Laag zadel

Ideaal om lekker mee te gaan toeren, woon-werk verkeer mee te gaan rijden of om te bouwen naar een cafe-racer, scrambler of andere eigenbouw.

Voor gebruikte motoren zijn de afleverkosten van €250,- niet inbegrepen in de geadverteerde verkoopprijs.

Afleverbeurt wordt volgens fabrieksspecificaties uitgevoerd, slijtagedelen worden indien nodig vervangen, volle tank brandstof en tenaamstelling van het kenteken.
Afhankelijk van het bouwjaar geven wij 3, 6 of 12 maanden de Jong Alphen garantie.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jong Alphen BV
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion