Nieuwsbrief:

BMW  R 100 RS - 1977

Garantie: Ja
18653 Km
Silver bleu
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakBedrijf
Een Mooie BMW R100RS van de eerste serie .
Deels door ons gerestaureerd,nieuwe uitlaten ,spuitwerk,en technisch gecontroleerd en verbeterd.
De BMW R100RS heeft Belgisch papieren.
Kortom een mooi exemplaar>




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motoclassics
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1926 - Er worden nu ook teardrop-vormige benzinetanks op alle modellen gemonteerd. Sinds 1918 worden er weer 1-cilinders gemaakt (tot 1935), de Flathead 21 (21 cubic inches inhoud). Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen. In 1920, een jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beŽindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.
© 2000 - 2022 Motoroccasion