Nieuwsbrief:

BMW  R 100 RS - 1977

Bouwjaar:
1977
Kleur:
.
Vermogen:
51 kW
Teller:
70.210 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): In overleg: Volledige garantie is op dit voertuig niet mogelijk. In overleg kunnen er eventueel andere afspraken worden gemaakt. Bv alleen garantie op bak en blok

nette, originele NL R 100 RS




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorhuis Bakker
Noordveenkanaal ZZ 12
Nieuw Weerdinge
Plan de route
0591-521279
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion