Nieuwsbrief:

BMW  R 1100 S - 2001

Bouwjaar:
2001
Kleur:
Zwart
Vermogen:
72 kW
Teller:
79.500 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

AANBIEDING VAN €9990 VOOR €8990 GELDIG TOT EN MET 29 NOVEMBER EN NIET GELDIG ICM. INRUIL.

Wij verkopen onze custom BMW R 1100 S Cafe racer.

Bouwjaar: 2001
Tellerstand: 79.500km

Deze motor hebben wij de afgelopen winter onderhanden genomen om er naar ons idee een gave Cafe racer van te maken. Wat het een redelijk speciale motor maakt is dat deze motor voorzien is van een benzine injectie systeem en met de keuze van de old-skool “normale “benzine tank is dit toch een kleine uitdaging geweest om het werkend te maken. Kabel boom is helemaal aangepast en heeft een nieuwe routing gekregen en weer netjes ingetapet.

Motor krijgt bij aflevering een grote beurt.

Voor meer info: info@jonkersmotoren.nl of bel 073-5114938

  • Nu ook met 10 dagen gratis all-risk verzekering.

    Financiering via NU Motorrijden mogelijk, ook zakelijk met scherpe rentes.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Jonkers Motoren
Wolput 90
Vlijmen
Plan de route
073-5114938
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creƫren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creƫren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiƫle uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van Belgiƫ en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion