Nieuwsbrief:

BMW  R 1100 S - 2002

Bouwjaar:
2002
Kleur:
Grijs/Geel
Vermogen:
72 kW
Teller:
104.439 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
bmw - r-1100-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Nette BMW R1100S. Voorzien van verstelbare voetsteunen en buudyzit-cover.
Wordt verkocht in opdracht van klant. Geen inruil mogelijk en prijs op basis van zo meenemen!
Uiteraard is een bezichtiging en proefrit mogelijk.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Korteland Motoren B.V.
Nijverheidsstraat 38
Hardinxveld-Giessendam
Plan de route
0184-611876
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion