|
Motor | lucht/olie gekoelde 2 cilinder viertakt boxer |
Boring x slag | 101|70,5 |
Cilinder inhoud | 1.130 |
Comp. verhouding | 10.3:1 |
Kleppen | SOHC, 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | electronische injectie |
Ontsteking | electronisch |
Vermogen | 85|63.4|6.750 |
Max. koppel | 98|5.250 |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Cardan |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 22.1 |
Topsnelheid | > 200 |
ABS | |
Frame | 3-delig, voor- en achterframe en meedragende motor |
Vering voor | BMW Telelever, veerweg 210 mm |
Vering achter | eenzijdige swing arm (BMW paralever), veerweg 220 mm |
Remmen voor | dubbele 305 mm schijven, vier zuiger remklauw |
Remmen achter | enkele 276 mm schijf, twee zuigerremklauw |
Voorband | 110/80-ZR 19 |
Achterband | 150/70- ZR 17 |
Wielbasis | 1.509 |
Lengte | 2.180 |
Breedte | 980 |
Hoogte | 1.435 |
Zithoogte | 900 |
Drooggewicht | 253 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | BMW biedt met deze R 1150 GS Adventure de mogelijk om te kiezen voor wegbanden of terreinbanden, hoogte van de buddy, kleurstelling van de motor, aangepaste versnellingbak (eerste korte terrein versnelling), allemaal zonder meerkosten. Enigszins controversieel uiterlijk. |