Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS ABS - 2005

Garantie: Nee
96787 Km
Grijs
bmw - r-1200-gs-abs
bmw - r-1200-gs-abs
bmw - r-1200-gs-abs
bmw - r-1200-gs-abs
bmw - r-1200-gs-abs
bmw - r-1200-gs-abs
bmw - r-1200-gs-abs
bmw - r-1200-gs-abs
bmw - r-1200-gs-abs
bmw - r-1200-gs-abs
bmw - r-1200-gs-abs
bmw - r-1200-gs-abs
bmw - r-1200-gs-abs
bmw - r-1200-gs-abs
bmw - r-1200-gs-abs
bmw - r-1200-gs-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
BMW R 1200GS

Nette GS uit 2005
Km stand 96787
Met ABS
Originele BMW Vario zijkofferset
Ruime Givi Maxia topkoffer
Handvatverwarming
Snavelverbreder
BMW verstralerset
MRA toerscherm met vario-flipup
Valbeugelset
Originele handkappen
Voorbereid voor Garmin navigatie
Prima staat van onderhoud
Rijklaar meenemen voor € 4650,-


Opties en Accessoires:
Met ABS
Originele BMW Vario zijkofferset
Ruime Givi Maxia topkoffer
Handvatverwarming
Snavelverbreder
BMW verstralerset
MRA toerscherm met vario-flipup
Valbeugelset
Originele handkappen
Voorbereid voor Garmin navigatie
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jonge Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion