Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS ADVENTURE ABS-ASC-ESA - 2013

Garantie: Ja
76318 Km
Triple black
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

| Ophalen in Sneek of Driebergen | Inruil & levering mogelijk |

Te koop aangeboden door MotorJager:  bmw r1200gs adventure uit 2013 met 76.318 km.

Afkomstig van de 2e Duitse eigenaar, die heeft hem in 2013 met een enkele duizend km gekocht. Altijd keurig op gepast en dat is te zien.

Dit is het DOHC model met 110pk. Het laatste luchtgekoelde motorblok van bmw (2010 t/m 2013) en nog altijd enorm populair wegens zijn prestaties en betrouwbaarheid.

Deze GSA is uitgevoerd in de welbekende triple black kleurstelling, dat betekend sapphire black voorvork & tankcover. Metallic asphalt grey achterbrug/cardar, frame, en cilinderkop.

Fabrieksaf voorzien van:
- ABS (Anti blokkeer systeem)
- ESA (elektrisch instelbare vering)
- ASR (Anti slip regeling)
- BMW aluminium zijkoffers
- BMW valbeugels
- BMW cilinder beschermers
- BMW spots/verstralers
- Middenbok
- Handkappen
- Handvat verwarming

Al het onderhoud is afgestempeld in het boekje + alle onderhoudsfacturen bij de BMW dealer zelf (uniek!). Ook de TÜV rapporten/keuringen (Duitse apk) door de jaren heen aanwezig.
Laatste beurt bij 75.795 km/05-06-2024, staat op banden met veel proefiel.

Rijklaar meeneemprijs: €9999,-
Tegen meerprijs:
- Garmin navigatie 
Tegen prijsmindering:
- Zonder koffers

Welkom bij MotorJager, de motorzaak die jaagt naar de perfecte motor voor jou!
Motoren voor elk budget
Aandacht voor detail
Aflevering aan huis
Advies op maat
Transparantie 
Kwaliteit is geen toeval!

 






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotorJager Sneek & Driebergen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion