Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS ADVENTURE ABS-ASC-ESA - 2014

Bouwjaar:
2014
Kleur:
Blauw
Vermogen:
Teller:
68.437 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Ophalen in Sneek of Driebergen | Inruil & levering mogelijk

Te koop aangeboden door MotorJager: BMW R1200GS Adventure uit 2014 met 68.437 km.

Een origineel Nederlandse motor. De motor verkeert in nette staat, keurig (dealer) onderhouden en zeer recentelijk, aantoonbaar met onderhoudsfacturen. Vanaf 2014 t/m 2021 altijd in onderhoud gehad bij de BMW dealer Harry Meijer. Ook de vorige eigenaar heeft niet bezuinigd op de motor en veel (preventief) laten vervangen.

Een belangrijk pluspunt: deze GS Adventure is professioneel verlaagd. De zithouding (afstand voetstep tot zadel) blijft hetzelfde, maar de afstand van de voetsteps naar de grond is kleiner. Hierdoor is afstappen en manoeuvreren een stuk eenvoudiger. Kortom: je kunt nu een Adventure rijden zonder dat je daarvoor twee meter lang hoeft te zijn.

Standaarduitrusting Adventure:
- 30-liter brandstoftank
- RVS spaakwielen (19"/17")
- Enduro voetsteunen + rempedaal
- 20 mm veerweg t.o.v. gewone GS
- ABS (uitschakelbaar)
- Handkappen
- Valbeugels
- Aluminium carterbeschermer
- Verstelbaar windscherm
- Middenbok

Fabrieksopties / pakketten:
- Gearshift assistant pro (quickshifter)
- ESA (Electronic Suspension Adjustment)
- ASC (Automatic Stability Control)
- Driving modes pro (rain, road, dynamic, enduro)
- Boordcomputer PRO
- Cruise control
- Handvatverwarming
- Navigatievoorbereiding (BMW Navigator cradle)
- LED-koplamp
- LED-knipperlichten
- RDC (bandenspanningscontrole)
- Donker getint windscherm 
- Ruime Givi topkoffer (groter dan de originele)

Cardan modificatie uitgevoerd + nieuwe cardan preventief onder garantie. Onderhoud is bij 21-05-2025 / 66.929km uitgevoerd door de BMW dealer t.w.v. €1678,08 doe er je voordeel mee:

- Motorolie + filter vervangen 
- Cardan olie vervangen
- Remvloeistof vervangen 
- Klepspeling gecontroleerd 
- Bougies vervangen
- Luchtfilter vervangen 
- Schrijfrem voor vervangen 
- Remblokken voor vervangen
- Schrijfrem achter vervangen
- Remblokken achter vervangen

Een zeer complete en nette GS Adventure, rijk uitgerust en door de verlaging toegankelijk voor een veel grotere groep rijders. Ideaal voor lange reizen of dagelijks gebruik, met het comfort en de degelijkheid die je van BMW verwacht. 

Rijklaar meeneemprijs: €12.949,-

Welkom bij MotorJager, de motorzaak die jaagt naar de perfecte motor voor jou!
- Motoren voor elk budget
- Aandacht voor detail
- Aflevering aan huis
- Advies op maat
- Transparantie 
Kwaliteit is geen toeval!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MotorJager Sneek & Driebergen
duiker 3
Sneek
Plan de route
06-46493554
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion