Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS LC - 2014

Garantie: Ja
47850 Km
Racing Red
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
BMW R1200GS LC (2014) met 47.850 km | 1e eigenaar | Compleet uitgerust

Unieke kans voor de avontuurlijke rijder:
Deze uitstekend onderhouden BMW R1200GS LC (bouwjaar 2014) komt van de 1e eigenaar en is voorzien van alle premium opties. Met slechts 47.850 km op de teller is deze avonturenmotor klaar voor nieuwe uitdagingen. Levering inclusief afleveringsbeurt + 3 maanden garantie.


Hoogtepunten van deze GS Adventure Rallye:

✔ Krachtige 1170cc boxermotor – 125 Nm koppel
✔ Touring-pakket
✔ Dynamic-pakket
✔ Comfort-pakket
✔ Alle boekjes en volledige historie aanwezig


Complete optielijst:

Dynamic ESA
ABS
Bandenspanningscontrole
Cruisecontrol
Boordcomputer Pro
Rijmodi Pro
Touring-pakket
Comfort-pakket
Dynamic-pakket
Handvatverwarming
Kofferhouders
Voorbereiding navigatieapparaat
LED-koplamp
LED-richtingaanwijzers
LED Dagrijlicht
Bagster zadels

Waarom kiezen voor deze motor?

✅ 1e eigenaar met volledige onderhoudshistorie
✅ Lage kilometerstand voor dit model
✅ Uitgebreide Fabrieks-optielijst
✅ Direct leverbaar incl. garantie


Garantie & Financiering:

✔ Garantie uitbreiden mogelijk (in veel gevallen, zie onze website voor details)
✔ Scherpe financieringsopties – geen aanbetaling nodig


Ervaar het zelf!

Plan vandaag nog een proefrit bij Motorarena.nl en ontdek waarom de R1200GS LC de benchmark is in zijn klasse. Wij staan klaar met advies op maat.

Motorarena.nl – Jouw vertrouwde motorpartner
✔ Alleen zorgvuldig geselecteerde motoren
✔ Uitstekende service en transparantie
✔ 4,9/5 sterren op Google

Opmerking: Hoewel we zorgvuldig zijn, controleer bij aankoop altijd de details. Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.



 

  • Inruil van een MOTOR en/of AUTO is mogelijk. Voor een indicatie mag u altijd even bellen, mailen of een whatsapp sturen.

    Op alle nieuwe motoren wordt tenminste 2 jaar fabrieksgarantie gegeven. Dus op gebruikte motoren jonger dan 24 maanden zit nog de resterende fabrieksgarantie.

    Op alle motoren ouder dan 2 jaar wordt 3 maanden GARANTIE gegeven zonder meerprijs (garantievoorwaarden staan op onze website)

    Uitbreiden van garantie t/m 12 maanden is in bijna alle gevallen mogelijk in de vorm van Premium Garantie Pakketten (zie onze website)
    .
  • .
    MOTOR ARENA
    Dubloen 14
    5751 PX Deurne
    Tel: 0493-750331
    Whatsapp: 06-20351867

    (Telefonisch bereikbaar van Ma t/m VR van 9:00u t/m 21:00u en Zaterdag van 10:00u t/m 17:00u)

    Openingstijden:

    Maandag: 09:00u t/m 18:00u
    Dinsdag: 09:00u t/m 18:00u
    Woensdag: GESLOTEN
    Donderdag: 09:00u t/m 18:00u
    Vrijdag: 09:00u t/m 18:00u
    Zaterdag: 10:00u t/m 17:00u

    Buiten de aangegeven openingstijden is een afspraak maken mogelijk.
    .


Opties en Accessoires:
ABS, Boordcomputer, COMFORT PAKKET, Cruisecontrol, ESA Dynamic (elektrisch verstelbare vering/demping), Handkappen, Kofferdragers, LED Achterlicht, LED Dagrijverlichting, LED Knipperlichten, LED Koplamp, Middenbok, Navigatie voorbereiding, RDC Bandenspanningscontrole, Rijmodi Pro, TOURING PAKKET, Tractioncontrol, BAGSTER ZADELS, 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Arena
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion