| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Modeljaar: 2006
Handvatverwarming
ASC
ABS
Kofferdrager links en rechts
Motorfiets wordt uiteraard technisch nagekeken, zodat je veilig de weg op kan
Een eventuele afleverbeurt daarvoor rekenen wij €250,-
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | 2-cilinder 4-takt boxermotor |
| Boring x slag | 101 mm x 101 mm |
| Cilinder inhoud | 1.170 cc |
| Comp. verhouding | 11.0:1 |
| Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
| Brandstof toevoer | electronische injectie |
| Ontsteking | electronisch |
| Vermogen | 100 pk / 74 kW bij 7.000 tpm |
| Max. koppel | 115 Nm bij 5.500 tpm |
| Koppeling | meervoudige natte platen |
| Versnellingsbak | 6 versnellingen, schuine vertanding |
| Verhouding | |
| Overbrenging | |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 20 liter |
| Topsnelheid | > 200 km/u |
| ABS | nee |
| Frame | 3-delig, voor- en achterframe en meedragende motor |
| Vering voor | BMW duolever, veerweg 190 mm |
| Vering achter | eenzijdige swing arm (BMW paralever), veerweg 200 mm |
| Remmen voor | Dubbele schijfrem (Ø 305 mm) zwevend gemonteerd, vaste EVO 4-zuiger remklauwen |
| Remmen achter | Schijfrem (Ø 276 mm) met zwevende 2-zuiger remklauwen |
| Voorband | 110/80 - R 19 |
| Achterband | 150/70 - R 17 |
| Wielbasis | |
| Lengte | 2.210 mm |
| Breedte | 915 mm |
| Hoogte | 1.430 mm |
| Zithoogte | 840 mm |
| Drooggewicht | 225 kg |
| Leverbare kleuren | |
| Beschrijving | Wijzigingen tov de R 1150 GS zijn oa het nieuwe BMS-K Motormanagement, het Single-Wire-System en het compacte dashboard. Leverbare kleuren oceaan blau, fel rood en geel. Zwarte of grijze buddy seat. |
| Dealerschappen: INDIAN MOTORCYCLE, VICTORY, ZERO |
Wij zijn meer dan 30 jaar gespecialiseerd in de verkoop en het onderhoud van nieuwe en gebruikte BMW motorfietsen.
Naast de verkoop van BMW motorfietsen hebben wij altijd meerdere occasions in voorraad waarmee wij in onze showroom altijd ruim 250 motorfietsen hebben. U kunt bij ons terecht met ieder budget!
Sinds begin 2012 zijn wij dealer van het Amerikaanse merk Victory Motorcyles. In onze showroom hebben wij de verschillende modellen staan. Onze demonstratiemodellen staan altijd ter beschikking voor een kennismaking met Victory. Laat uzelf verrassen zoals de Victory`s ook ons verrast hebben.
Sinds begin 2014 zijn wij naast Victory ook dealer geworden van de nieuwe Indian Motorcycle. Na het succes van de nieuwe Chief series is nu ook de nieuwe Indian Scout leverbaar. Ook van de nieuwe Indian`s hebben wij demonstratiemodellen voor u klaar staan.
Heeft u vragen of maakt u graag een afspraak voordat u komt kunt u contact met ons opnemen via ons telefoonnummer 0172-492036 of een e-mail sturen naar info@dejongalphen.nl
Graag tot ziens in Alphen aan den Rijn.
 |
De Jong Alphen BV |
|
Zaagmolenweg 8
Alphen aan den Rijn
Plan de route
|
 |
0172-492036
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes
bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van CFMOTO