Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 RS - 2018

Prijs:
€ 12.950,- € 13.550,-
Bouwjaar:
2018
Kleur:
Brons - antraciet
Vermogen:
Teller:
26.909 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie ja
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
bmw - r-1200-rs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Najaarsacties! Nu tot €2000,- voordeel!
Nu te koop van €13550,- voor €12950,-

BMW R1200RS Exclusive – Bouwjaar 2018 - Slechts 26909 km
Full option! Voorzien van alle fabrieks optie pakketten! en een 2-delige kofferset!

Deze motor is voorzien van de volgende opties en accessoires:

 
  • DTC (tractiecontrole),

  • Dynamic ESA,

  • Keyless Ride (sleutelloze bediening),

  • Dagrijverlichting,

  • Boordcomputer Pro,

  • Schakelassistent Pro,

  • Rijmodi Pro,

  • Comfortpakket,

  • Touringpakket,

  • Dynamisch pakket,

  • Tankafdekking Pure,

  • Voorbereiding navigatiesysteem,

  • Uitlaatsysteem, chroom,

  • Digitaal display,

  • Boardcomputer,

  • Verwarmde handvatten,

  • RDC,

  • Cruisecontrol,

  • Motorspoiler,

  • LED-richtingaanwijzers, wit,

  • ABS Pro,

  • Middenbok,

  • Bagagerek,

  • Kofferhouder links/rechts,

  • Smoke windscherm,

  • BMW zijkoffers

  • Style 2 - exclusive,

  • Frozen Bronze metallic / Black Storm metallic,

    Bekijk onze website voor deze en nog veel meer mooie jonge occasions.


  • Op berichten via marktplaats chat zoals wat is de uiterste prijs, waar kan de motor voor weg of biedingen word niet op gereageerd.

    Strada motoren is de specialist in jong gebruikte BMW motorfietsen.
    Bij ons betaald u geen kosten rijklaar maken.

    Wij besteden veel aandacht en tijd aan onze advertenties. Ondanks dat is een fout maken menselijk. Er kunnen aan onze advertenties geen rechten worden ontleend. Mocht u een fout in onze advertentie zien, wijs ons dan gerust hier op.
  • Strada motoren is de specialist in jong gebruikte BMW motoren. Wij hebben altijd een ruim aanbod op voorraad. Of u nu op zoek bent naar een tour, all road of cruiser, u bent bij ons aan het juiste adres!
    Breng een bezoek aan onze showroom en laat u adviseren door een van onze medewerkers. Wij denken altijd mee met de wensen van de klant en laten u graag de verschillen zien in het ruime aanbod.

    Ook voor andere merken motorfiets bent u bij ons aan het juiste adres.
    Wij ruilen vrijwel alle merken en type motorfiets in!

    Plan een afspraak of proefrit op onze website of kom lekker binnen gelopen, de koffie staat altijd klaar!

    Ook voor onderhoud van BMW bent u bij ons aan het juiste adres. Wij zijn voorzien van het nieuwste gereedschap en uitlees apparatuur.
  • Omdat wij meerdere vestigingen hebben is het bij interesse aan te raden vooraf te bellen of mailen.
     
  • Wij kunnen ook motoren inruilen. Op onze website kunt u een inruilformulier vinden of ons de gegevens van uw in te ruilen motor sturen via mail of whatsapp





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Strada Motoren
Kardinaal van Rossumstraat 44-A
Dongen
Plan de route
0162782532
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion