Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 RT ABS-ESA - 2013

Garantie: Ja
24697 Km
Grijs
bmw - r-1200-rt-abs-esa
bmw - r-1200-rt-abs-esa
bmw - r-1200-rt-abs-esa
bmw - r-1200-rt-abs-esa
bmw - r-1200-rt-abs-esa
bmw - r-1200-rt-abs-esa
bmw - r-1200-rt-abs-esa
bmw - r-1200-rt-abs-esa
bmw - r-1200-rt-abs-esa
bmw - r-1200-rt-abs-esa
OmschrijvingTechniekBetaalgemakBedrijf
Zeer nette RT. LET OP dit is een BTW motor. Heeft ABS/ASC/RDC, handvatverwarming, boordcomputer, cruise control en verlaagd zadel.
  • Uiteraard verzorgt onze vakkundige monteur ook het onderhoud aan uw motor.
  • Vrijdag 17 janauri en zaterdag 18 januari zijn we vanaf 15.00 gesloten.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Joop Hoekstra Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden ge´ntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2020 Motoroccasion