Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 RT - 2005

Garantie: Nee
112420 Km
Antraciet
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
BMW R 1200 RT ABS

In zéér mooie staat zijnde RT uit 2005
Voorzien van ABS
Km stand 112420
Cruisecontrol/radio/CD
ABS/ESA/BC
Handvatverwarming
Zadelverwarming
Voorzien van RVS cilinderkopbeschermers
Originele topkoffer
Dealer onderhouden met boekje
Rijklare meeneemprijs €4250,-


Opties en Accessoires:
Voorzien van ABS
Cruisecontrol/radio/CD
ABS/ESA/BC
Handvatverwarming
Zadelverwarming
Voorzien van RVS cilinderkopbeschermers
Originele topkoffer
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jonge Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion