Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
BMW R1250GS 40 Years edition (bumblebee) in absolute nieuwstaat ! Inclusief complete onderhoudshistorie (Dealer onderhouden) grote onderhoudsbeurt incl kleppen gehad bij 18800km. Deze motorfiets is verder voorzien van de volgende optielijst:
- 3 delige kofferset zwart origineel
- Complete valbeugelset origineel
- Option 719 gesmede kleppendeksels
- Mistlampen
- Dynamic ESA
- Dynamic Traction control (DTC)
- ABS pro
- Hill start -control (HSC)
- TFT scherm
- Rij modi: Rain, Road, Dynamic en Enduro
- Handvatverwarming
- Zadelverwarming V+A
- Cruise control
- Adaptive Led headlight
- Touring pakket
- Dynamic pakket
- Quickshifter pro (schakelassistent)
- Navigatievoorbereiding
- WELKOM BIJ MOTORHUIS BRABANT
De mooiste motoren en de scherpste prijzen vindt u hier!
wij verzorgen verkoop, onderhoud en reparatie voor alle merken en types motoren, Bel, mail of kom langs voor al uw motorvragen.
Wij ruilen ook motoren in kijk op de website onder de rubriek SERVICE
Bij ons vindt u geen offertes met kleine lettertjes. Wij zijn duidelijk tegenover onze klanten. Geen afleveringskosten, geen kosten rijklaar maken,.Basis pakket is geen garantie voor motoren ouder dan 24 maanden . Maar voor een kleine meerprijs bieden wij u 6 of 12 of zelfs 24 maanden garantie.
Gratis 10 dagen All-Risk verzekerd !
Aan type en letterfouten kunnen geen rechten worden ontleend.
OP WAT IS UITERSTE PRIJS EN BIEDINGEN GEVEN WIJ GEEN REACTIE !
Motorhuisbrabant
Lannerstraat 9
5011 ET Tilburg
www.motorhuisbrabant
info@motorhuisbrabant.nl
013-8225552 of 06-41341900 na 18.00u mocht u binnen de openingstijden niet kunnen maken wij graag een afspraak met u
BIJ ONS IS PRIJS OOK ECHT PRIJS !!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | lucht-/vloeistofgekoelde 2-cilinder 4-takt boxermotor, 2 bovenliggende nokkenassen, balansas |
Boring x slag | 101 mm x 101 mm |
Cilinder inhoud | 1254 cc |
Comp. verhouding | 12,5:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | elektronische inspuiting / digitaal motormanagement BMS-K+ met elektronische gasklepbediening |
Ontsteking | |
Vermogen | 136 pk / 100 kW bij tpm |
Max. koppel | 143 Nm bij 6250 tpm |
Koppeling | meervoudige natte plaatkoppeling, anti-hop, hydraulisch bediend |
Versnellingsbak | klauwengeschakelde 6-versnellingsbak met schuine vertanding |
Verhouding | |
Overbrenging | Cardan |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 liter |
Topsnelheid | 200 km/u |
ABS | |
Frame | 2-delig, voor- en aangeschroefd achterframe met meedragende motor/transmissie |
Vering voor | BMW Motorrad Telelever; veerpootdiameter 37 mm, centraal geplaatst veerbeen |
Vering achter | enkelzijdige swingarm van gegoten aluminium met BMW Motorrad Paralever; WAD-veerbeen, veervoorspanning en uitgaande demping traploos instelbaar |
Remmen voor | zwevende dubbele remschijven, diameter 305 mm, vaste 4-zuiger radiale remklauwen |
Remmen achter | vaste enkele remschijf, diameter 276 mm, zwevende 2-zuiger remklauw |
Voorband | 120/70 R 19 |
Achterband | 170/60 R 17 |
Wielbasis | 1507 mm |
Lengte | 2207 mm |
Breedte | 9525 mm |
Hoogte | 1412 mm |
Zithoogte | 850 mm |
Drooggewicht | 244 kg |
Leverbare kleuren | Black Storm Metallic, Light White |
Beschrijving | Van buiten "40 Years GS Edition", van binnen helemaal R 1250 GS: met de moderne technische uitrusting is deze GS de ideale partner voor je avonturen. De optionele rijmodi Pro met de nieuwe motorsleepmomentregeling (MSR) zorgen voor een superieur rijplezier in elke situatie, terwijl de moderne lichttechnologie de beste verlichting en een optimale zichtbaarheid waarborgt. Kom alles te weten over de veelzijdige features en varianten van de R 1250 GS.

 |
WELKOM BIJ MOTORHUIS BRABANT
De mooiste motoren en de scherpste prijzen vindt u bij Motorhuis Brabant.
Onze showroom met een uitgebreide selectie van jonge gebruikte motoren is in Tilburg Noord te vinden.
Daarnaast kunt u ook ons volledig assortiment op deze website bekijken.
 | Tilburg, Noord-Brabant |
 | 013-8225552 |
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken