Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 GS - 2020

Garantie: Ja
4838 Km
Tunder grey
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
BESCHRIJVING
BMW R 1250 GS LC tunder grey met een drie delige variokofferset. De motorfiets is afkomstig van de 1e eigenaar en heeft alle fabriekspakketten (Dynamicpakket, Comfortpakket en Touringpakket). De motor heeft geen schadeverleden, pekel, storingen en/of gebreken. Het is een hele keurige motor zoals de kritische BMW rijders het graag willen zien.

SPECIFICATIES
Verstelbare ruit
RDC (Bandenspanningsmeter)
ABS PRO
ESA
DTC
Dynamic Pro rijmodi
TFT scherm 
Vario kofferset

Verchroomde uitlaatbocht
Cruise control
Boardcomputer
Key-less ride
Handvatverwarming
Navigatie voorbereiding
Verstelbare zadel
LED knipperlichten
LED koplamp
LED dagrijverlichting
LED achterlicht
Kofferbeugels
Dynamic pakket
Comfort pakket
Touring pakket
Gear shift assist 

ONDERHOUDSHISTORIE
De motorfiets is vanaf de datum eerste toelating bij een BMW Motorrad dealer in onderhoud geweest. Hij heeft alle beurten volgens het onderhoudsplan van BMW Motorrad gekregen. Alle boekjes zijn aanwezig inclusief stempels van de onderhoudsbeurten.
 

  • Na een waanzinnige eerste en tweede editie hebben wij besloten om opnieuw een motorreis aan te bieden naar Marokko. 

    De motoren worden getransporteerd naar Malaga en weer terug. De deelnemers krijgen een retour vlucht naar Malaga. Daar wordt je weer herenigd met de motor en begint de reis naar Marokko. We maken een oversteek met de ferry naar Ceuta (enclave in Marokko). De reis zal door het noorden, Atlasgebergte, Sahara en de kustlijn van het land lopen. Tot slot reizen wij weer terug vanuit Tanger met de ferry naar Spanje en vervolgens weer naar Malaga.

    Reisdatum: 23 september 2024 t/m 04 oktober 2024

    De reis is inclusief het volgende:
    – Retourvlucht Eindhoven of Amsterdam – Malaga
    – Retour ferry oversteek naar Marokko
    – Transport motoren
    – Transfer luchthaven in Spanje
    – 12 dagen / 11 hotelovernachtingen
    – Ontbijt 12 dagen
    – Dineren 12 dagen
    – Nederlands-Marokkaans sprekende gids
    – Pechhulp (monteur is aanwezig)
    – Volgauto met toebehoren
    – Dagroutes op navigatie of telefoon ( gps of gpx)
    – Simkaart met 5 GB internet 
    – Beveiligde motorstalling gehele reis (bij het hotel en overdag)

    link: https://www.techmoto.nl/product/motorreis-marokko-23-09-t-m-04-10-2024/

    Korte beschrijving van de reis:

    Na een waanzinnige eerste versie hebben wij besloten om een tweede versie aan te bieden naar Marokko, maar dit keer uitdagender, spectaculairder en competitiever!

    Na het overweldigende succes van onze legendarische motorreis. Hebben wij op verzoek van deelnemers een vervolgavontuur uitgestippeld. Deze reis is speciaal samengesteld voor de ware avonturiers die hunkeren naar nieuwe ervaringen en adembenemende routes. Stap in het avontuur terwijl we langs het noorden van Marokko rijden, door het betoverende Rifgebergte. Onderweg zullen we halt houden op twee locaties: het pittoreske El-Hoceima, bekend om zijn stranden en authentieke vissersdorpjes, en het levendige Nador, dat bekend staat om zijn bruisende markten. Vervolgens zetten we koers naar het zuid/oosten, gelegen te midden van de majestueuze Hoge Atlas in het noorden en de schilderachtige Anti-Atlas in het zuiden. Vanuit Midelt trekken we verder naar het westen van Marokko, op weg naar het betoverende Zagora, een stad gelegen midden in de Sahara. 

    Daarna nemen we u mee op een onvergetelijke rit door het westelijke deel van Marokko, op weg naar de kustplaats Agadir. Hier kunt u ontspannen op de uitgestrekte stranden, proeven van heerlijke verse visgerechten en de levendige sfeer van de stad ervaren.

    Vanuit Agadir zetten we onze reis voort naar Essaouira, langs de adembenemende kustlijn van Marokko. Onderweg komen we langs tal van charmante kustdorpen. Uiteindelijk gaan we via Casablanca richting Tanger. De volgende dag nemen we weer de ferry naar Spanje. 

    Reisdatum: 04 November t/m 15 November

    De reis is inclusief het volgende:
    – Retourvlucht Eindhoven of Amsterdam – Malaga
    – Retour ferry oversteek naar Marokko
    – Transport motoren
    – Transfer luchthaven in Spanje
    – 12 dagen / 11 hotelovernachtingen
    – Ontbijt 12 dagen
    – Dineren 12 dagen
    – Nederlands-Marokkaans sprekende gids
    – Pechhulp (monteur is aanwezig)
    – Volgauto met toebehoren
    – Dagroutes op navigatie of telefoon ( gps of gpx)
    – Simkaart met 5 GB internet 
    – Beveiligde motorstalling gehele reis (bij het hotel en overdag)

    Eigen kosten zijn tanken en lunchen.

    link: https://www.techmoto.nl/product/motorreis-marokko-2-0-11-2024/

    Er kunnen geen rechten ontleend worden aan deze advertentie. 


    Wilt u een offerte voor onderhoud, reparatie en/of schadeherstel van uw motor?

    U kunt het werkplaatsformulier op onze website invullen, langskomen of telefonisch contact opnemen met ons. 

    Heeft u liever telefonisch contact? Wij zijn binnen openingstijden telefonisch bereikbaar. 020 845 0030| +31 6 18259807

    Openingstijden:
    Maandag: gesloten
    Dinsdag: 9:00 t/m 17:30 
    Woensdag: 9:00 t/m 17:30 
    Donderdag: 9:00 t/m 17:30
    Vrijdag: 9:00 t/m 17:30 
    Zaterdag: 9:00 t/m 17:30
    Zondag: gesloten

    Techmoto
    Pieter Braaijweg 113
    1114AJ, Amsterdam-Duivendrecht
    BTW-nummer: NL002322859B73
    KVK-nummer: 61155721

    Techmoto is een jong en dynamisch bedrijf dat de focus legt op kwalitatief hoogwaardige motoren. Alle motoren die wij aanbieden hebben geen schadeverleden, pekelschade en/of onjuiste tellerstanden. De motoren worden door een strenge inkoopprocedure volledig gecheckt op juistheid en daar nemen wij ruim de tijd voor. Techmoto geeft altijd 3 maanden garantie op alle motoren.

    In ons assortiment vind u voornamelijk BMW motoren. Wij hebben jarenlange ervaring met motoren uit dit segment en kunnen u goed begeleiden met het vinden van de juiste type motorfiets.
     

Opties en Accessoires:
ABS, Boardcomputer, Comfort pakket, Cruise control, DTC, Dynamic pakket, ESA, Gear Shift Assist, Handvat verwarming, Handvatverwarming, Key-less ride, Kofferbeugels, LED achterlicht, LED dagrijverlichting, LED knipperlichten, LED koplamp, LED mistlampen, Navigatie voorbereiding, Originele uitlaat, RDC (bandenspanningsmeter), Ruggensteun topkoffer, S.O.S Service, TFT Scherm, Topkoffer, Touring pakket, Verchroomde uitlaatbocht, Verstelbaar zadel, Verstelbare ruit




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Techmoto
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Chopper" betekent: De basisbetekenis van het werkwoord to chop is afhakken. Naast allerlei betekenissen op andere terreinen dan de nieuwe betekenis die to chop zou krijgen binnen de wereld van sportwagens en motorfietsen aan de Amerikaanse Westkust, betekent chopper volgens het Dictionary o f American Slang van Wentworth & Flexner een kaartjesscheurder aan de ingang van een bioscoop, maar ook de bijnaam voor een Thompson machinegeweer (1929). Een paar jaar later, in 1931, werd die betekenis binnen de Amerikaanse onderwereld verruimd tot: de man met het machinegeweer. In 1955 ontstaat binnen de hot-rod scene van jeugdige bezitters van sportwagens in Californië het begrip chopped top. Een opgevoerde auto werd ontdaan van dak, voorruit en sponning en zelfs zijramen ‘so that only the bare frame was left above door level’. Er is weinig verbeeldingskracht voor nodig om in plaats van een auto een motorfiets tot zijn naakte essentie terug te brengen. Die rage begon min o f meer in dezelfde tijd, namelijk begin jaren vijftig aan de zonnige Amerikaanse Westkust. Het voorspatbord verdween, het achterste deel van het achterspatbord werd verwijderd, alsmede conventioneel en solide ogende treeplanken. Dat alles droeg bij tot een uiterlijk van onveiligheid, roekeloosheid en daarmee onaangepastheid. In de literatuur wordt voor het eerst aan het eind van de jaren vijftig de term chopper gebezigd voor een dergelijke gestripte motorfiets of bike en raakt de term biker voor berijders van onconventionele motorfietsen in zwang. De chopper werd een echte rage na de film Easy Rider uit 1969. De titel van de film met Dennis Hopper en Peter Fonda werd ontleend aan de comfortabele en ontspannen zitpositie op hun flamboyante Harley-choppers. Schijnbaar zonder inspanning van Hopper en Fonda worden de bewoners in de square wereld die zij op hun romantisch uitziende motorfietsen doorkruisen gereduceerd tot figuranten die op provocerende wijze op hun burgerlijke onvrijheid worden gewezen. De motoragent en daarmee alle motorrijders van de gevestigde orde zitten nu wel heel erg rechtop hun aangeharkte motorfietsen. Voor hen die al iets met motorfietsen hadden op het moment dat Easy Rider uitkwam en tevens kritisch stonden tegenover het establishment aan het einde van de jaren zestig, kwam de boodschap goed over. Na wereldwijde roulatie van de film kreeg het choppen van originele Harley’s een aanzienlijke navolging. Essentieel en in het oog springend was de verlengde voorvork en het gewijzigde frame, waarvan de balhoofdhoek werd vergroot raked frame), wat enig deskundig zaag- en laswerk vereiste. Het aanpassen van de balhoofdhoek was nodig om een omhoogstaande voorkant te vermijden bij het monteren van een verlengde voorvork. De krachtbron van het merendeel van de choppers, het 1200CC Harley v-twin motorblok, werd met alle beschikbare middelen opgepept, wat meer snelheid betekende, zodat wegligging en remcapaciteit, maar ook een wat minder compromisloze ergonomische zitpositie werden herzien. Menig liefhebber van de originele fabrieksHarley of-Indian heeft met tranen in de ogen de radicale chopperrage (1970-1980) zien woeden. Na tien jaar was het verlengde voorvork-syndroom goeddeels verdwenen. Menig chopper bleek een krakkemikkige constructie te zijn die door zijn modegevoelige bezitter vaak na korte tijd al weer van de hand werd gedaan en als schroot op onderdelenmarkten terechtkwam. Een indrukwekkend aantal originele Harley-Davidsons en Indians werd aan de chopperrage opgeofferd. Met name de Panheads en Knuckleheads, de zware modellen van Harley-Davidson uit de jaren veertig, vijftig en begin jaren zestig vielen ten prooi aan deze trend, die bovendien voortdurend wisselde. Een jaar later waren korte lage sturen en *dragpipes in de mode, en paste een chopperrijder zijn vehikel weer aan de nieuwste rage aan. Het verchromen van talrijke bestanddelen is altijd inherent gebleven aan de verschijningsvorm van choppers. Soms ging het verchromen zo ver dat hele frames en zelfs carterhelften o f oliepompen een chroomlaag kregen. Die extremen komen nauwelijks nog voor. De lengte van voorvorken nam eveneens af tot een hanteerbare maat, waarmee niet iedere te nemen bocht een straf werd. De custombike is de wat ingetogener opvolger van de chopper. De huidige naam chopper, die aan eigentijdse modellen van de Japanse motorindustrie wordt meegegeven, duidt op een verre gelijkenis met het Easy Rider-silhouet. De enige rechtvaardiging van de naam chopper hierbij is dat er sprake is vaneen achteruitleunende zitpositie, waarbij de voeten naar voren worden geplaatst en de handen een welvend, middelhoog stuur vasthouden. De zogenaamde ontspannen, lui achteroverhangende zit die deze motor zijn chopper-image verschaft, blijkt op langere ritten tot heel wat rug-, arm- en zitvlakpijn te leiden. Met eigenbouw o f ingrijpende realisering van individuele wensen heeft de met chopper aangeduide moderne Japanner in het geheel niets te maken. Het is een seriemotorfiets die als typetje met deze benaming voor massaconsumenten recentelijk op de markt is gebracht.
© 2000 - 2024 Motoroccasion