Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 GS - 2020

Garantie: Ja
5750 Km
LIGHT WHITE/BLUE MET (WIT METALLIC)
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2018 - okt 2023
Modelcode: K50
Typenummer: 0M01

Technische informatie
Koppel: 143 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 20 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxBxH): 221 x 90 x 151 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Opties en Accessoires:
Dynamic pakket (0235), Enduro pakket (0240), Licht Pakket (056A), Multifunctional indicator lights II (05AF), Rallye buddyseat laag (0756), Rijwielgedeelte Sport (0547), Touring pakket (0233), Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Cruise control (0538), Cruise verlichting (05AD), Dagrijverlichting (0202), Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) (0191), Handkappen (0589), Hill hold functie, Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless Ride (0193), Kofferdragers links & rechts (0681), Koplamp Pro (0219), Kruisspaakvelgen (0771), LED-verstraler (0562), LED koplampen, Motorbeschermbeugel (0671), MSR (Motorsleepmomentregeling) (018B), Multifunctional indicator lights (05AE), Navigatie voorbereiding (0272), Offroad banden (0633), Rijmodi Pro (0224), Schakelassistent Pro (0222), Stijlvariant Rallye (0453), Stuurverhoger (061A), Teleservices (06AE), Verchroomde uitlaatpijp (0350), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Houtrust B.V.
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2024 Motoroccasion