Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
BMW R 1250 GS
Bouwjaar: 2019
Kleur: Wit/Blauw HP
Kilometerstandstand: 42343 km
Kenteken: 55-MT-RH
Nieuw binnen : BMW R 1250 GS in de kleurstelling HP inclusief 2 delige vario kofferset, Bagster zadels, valbeugels boven en onder, zwarte zijdelen, compleet met historie en 2 sleutels.
Speciale uitvoeringen af fabriek:
0182 DTC
0191 Dynamic ESA
0192 LED-koplamp
0193 Keyless Ride
0202 Dagrijlicht
0222 Schakelassistent Pro
0224 Rijmodi Pro
0230 Comfort-pakket
0233 Touring-pakket
0235 Dynamiek-pakket
0272 Voorbereiding navigatieapparaat
0350 Uitlaatsysteem verchroomd
0456 Style HP
0499 Verlaging
04A1 Buddyseatpakket laag
0519 Handvatverwarming
0530 Bandenspanningscontrole
0538 Snelheidsregeling
0568 Aandrijflijn zwart
0589 Handbescherming
0590 Richtingaanwijzer LED wit
05AC ABS Pro
0681 Kofferhouder links/rechts
06AC Intelligente noodoproep
06AE Teleservices
0771 Kruisspaakwiel
0776 Stoel bestuurd. lag
Motorhuis Zwolle is hét kloppend Ducati en BMW hart van Zwolle en wijde omstreken. In de werkplaats zijn alle nodige kennis, apparatuur en expertise in huis om uw motor in topconditie te houden. In de showroom vindt u een ruime selectie van de diverse modellen en wat we niet hebben staan zoeken we voor u op.
Onze motoren vallen onder de marge regeling, tenzij anders vermeld. Neem een kijkje op onze website, niet alle motoren staan op Marktplaats.
Motorhuis Zwolle onderscheidt zich door service, kwaliteit, betaalbaarheid en oog voor detail. Uw wensen staan centraal en we streven naar 100% tevredenheid. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent.
(Gedeeltelijke) financiering van de aan te schaffen motor is mogelijk.
Uw motor 30 dagen gratis All Risk verzekerd? Dat kan, vraag naar de mogelijkheden.
Motorhuis Zwolle
George Stephensonstraat 5
8013 NL Zwolle
038-460 8792
Openingstijden:
Maandag: Gesloten
Dinsdag 8.30 - 17.30
Woensdag 8.30 - 17.30
Donderdag 8.30 - 17.30
Vrijdag 8.30 - 17.30
Zaterdag 8.30 - 16.30
Zondag Gesloten
- Proefrit maken?
Wij zorgen er voor dat de motoren die we aanbieden in een mooie gepoetste staat zijn. Een proefrit is daarom mogelijk bij intentie tot aankoop en bij droog weer en wegdek.
Voor alle aanbiedingen geldt: prijswijzigingen voorbehouden en zo lang de voorraad strekt. Er is pas sprake van verkoop als de (aan-)betaling is gedaan.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | lucht-/vloeistofgekoelde 2-cilinder 4-takt boxermotor, 2 bovenliggende nokkenassen, balansas |
Boring x slag | 101 mm x 101 mm |
Cilinder inhoud | 1254 cc |
Comp. verhouding | 12,5:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | elektronische inspuiting / digitaal motormanagement BMS-K+ met elektronische gasklepbediening |
Ontsteking | |
Vermogen | 136 pk / 100 kW bij 7750 tpm |
Max. koppel | 143 Nm bij 6250 tpm |
Koppeling | meervoudige natte plaatkoppeling, anti-hop, hydraulisch bediend |
Versnellingsbak | klauwengeschakelde 6-versnellingsbak met schuine vertanding |
Verhouding | |
Overbrenging | Cardan |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 liter |
Topsnelheid | 200 km/u |
ABS | |
Frame | 2-delig, voor- en aangeschroefd achterframe met meedragende motor/transmissie |
Vering voor | BMW Motorrad Telelever; veerpootdiameter 37 mm, centraal geplaatst veerbeen |
Vering achter | enkelzijdige swingarm van gegoten aluminium met BMW Motorrad Paralever; WAD-veerbeen, veervoorspanning en uitgaande demping traploos instelbaar |
Remmen voor | zwevende dubbele remschijven, diameter 305 mm, vaste 4-zuiger radiale remklauwen |
Remmen achter | vaste enkele remschijf, diameter 276 mm, zwevende 2-zuiger remklauw |
Voorband | 120/70 R 19 |
Achterband | 170/60 R 17 |
Wielbasis | 1.507 mm |
Lengte | 2,207 mm |
Breedte | 952,5 mm |
Hoogte | 1,412 mm |
Zithoogte | 850/870 mm |
Drooggewicht | 244 kg |
Leverbare kleuren | Black Storm Metallic, Light White |
Beschrijving | Houdt u van lange ritten, ook over slechte wegen en soms dwars door de wildernis? Wàt u onderweg ook maar tegenkomt - asfalt, onverhard, modder of mul zand - de BMW R 1200 GS Adventure met zijn uitstekende handling is er helemaal klaar voor. Een motorfiets voor iedereen die graag zijn grenzen verlegt. Kortgezegd: een machine voor motorrijders die het echte avontuur opzoeken, hun onafhankelijkheid willen onderstrepen en daarbij ook nog heel veel rijplezier willen hebben. |
Werkplaats
Uw motor is bij ons in goede handen. In onze werkplaats maken we uitsluitend gebruik van kwaliteitsproducten en professioneel gereedschap. En alleen in goed overleg met u bepalen we wat er aan uw motor moet gebeuren.
Occasions
Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn hebben wij altijd een groot aantal occasions op voorraad. We houden rekening met de verschillende wensen van onze klanten. En zorgen we ervoor dat we voor alle type motorrijders een goede motor beschikbaar hebben.
Shop
Wij hebben in onze shop alleen de beste kwaliteit producten en kleding. Wij werken bijvoorbeeld met Motorex Olie, Ruiten van MRA en Z-techniek en Odyssey accu’s. Hiernaast werken wij als eerste in Nederland met het Zwitserse merk Scott Sports.
 | Zwolle, Overijssel |
 | 0384608792 |
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken