Nieuwsbrief:

BMW  R 1300 GS TROPHY - 2024

Garantie: Ja
2205 Km
Racing Blue metallic
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
BMW R1300GS Trophy (2024) – Exclusieve avontuurmotor met zeer lage kilometerstand

Basisgegevens  
Bouwjaar: 15-04-2024  
Kilometerstand: 2.205 km  
Kleur: Racing Blue Metallic / GS Trophy-uitvoering  
Garantie: Fabrieksgarantie t/m 15-04-2027  
Eigenaren: 1e eigenaar  
BTW / MARGE: BTW motor (ook aantrekkelijk voor ondernemers)

Reviews
*"De GS Trophy-uitvoering combineert offroad-capaciteiten met premium comfort - de ultieme allrounder"* – **ADAC Motorwelt (5/5 sterren)**  
*"BMW's meest capabele avontuurmotor in exclusieve Trophy-uitvoering"* – **Motorvisie (9.7/10)**  

Optielijst BMW
014A Gesmede Endurovelgen  
020B DSA  
020D Adaptieve hoogteregeling  
0219 Deluxe Headlight  
0222 Schakelassistent Pro  
0224 Rijmodi Pro  
0230 Comfort-pakket  
0233 Touring-pakket  
0235 Dynamick-pakket  
0272 Voorbereiding navigatieapparaat  
02NA Sportrem  
0340 Uitlaatspruitstuk verchroomd  
0413 Duozadel-pakket  
0417 Centrale vergrendeling  
0457 Style GS Trophy  
0518 Stoelverwarming  
0559 Kuipruit elektrisch verstelbaar  
058A Uitbreiding handbeschermers  
0636 Middenstandaard  
0681 Kofferhouder links/rechts  
06AC Intelligente noodoproep  
06AE Teleservices  
077E Comfortseat hoog  
08CA EU-uitvoering  

Staat & onderhoud 
1e eigenaar
BMW Dealer onderhouden
Schadevrij en ook schadevrij verleden
 

  • Inruil van een MOTOR en/of AUTO is mogelijk. Voor een indicatie mag u altijd even bellen, mailen of een whatsapp sturen.

    Op alle nieuwe motoren wordt tenminste 2 jaar fabrieksgarantie gegeven. Dus op gebruikte motoren jonger dan 24 maanden zit nog de resterende fabrieksgarantie.

    Op alle motoren ouder dan 2 jaar wordt 3 maanden GARANTIE gegeven zonder meerprijs (garantievoorwaarden staan op onze website)

    Uitbreiden van garantie t/m 12 maanden is in bijna alle gevallen mogelijk in de vorm van Premium Garantie Pakketten (zie onze website)
    .
  • .
    MOTOR ARENA
    Dubloen 14
    5751 PX Deurne
    Tel: 0493-750331
    Whatsapp: 06-20351867

    (Telefonisch bereikbaar van Ma t/m VR van 9:00u t/m 21:00u en Zaterdag van 10:00u t/m 17:00u)

    Openingstijden:

    Maandag: 09:00u t/m 18:00u
    Dinsdag: 09:00u t/m 18:00u
    Woensdag: GESLOTEN
    Donderdag: 09:00u t/m 18:00u
    Vrijdag: 09:00u t/m 18:00u
    Zaterdag: 10:00u t/m 17:00u

    Buiten de aangegeven openingstijden is een afspraak maken mogelijk.
    .


Opties en Accessoires:
ABS Pro, Adaptieve hoogteregeling, Bagagerek, Boordcomputer, Centrale vergrendeling , COMFORT PAKKET, Comfortzadel, Connectivity TFT, Cruisecontrol, DSA Dynamic Suspention Adjustment, DTC Dynamic Traction Control, DUOZADEL PAKKET, DYNAMIC PAKKET, Electrisch verstelbare kuipruit, Hill Start Control, Inteligente noodoproep, Keyless Ride, Kofferdragers, LED Achterlicht, LED Adaptive koplamp, LED Dagrijverlichting, LED Knipperlichten, Middenbok, MSR, Navigatie voorbereiding, Oil Inclusive 5jaar/50.000km, RDC Bandenspanningscontrole, Rijmodi Pro, Schakelassistent Pro, Sport rem, TOURING PAKKET, Uitbreiding handbeschermers, Verchroomd uitlaatsysteem, Zadelverwarming




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Arena
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion