Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

BMW  R 18 B - 2021

Garantie: Ja
15233 Km
BLACK STORM METALLIC (ZWART METALLIC)
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
bmw - r-18-b
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: aug. 2021 - 2025
Koppel: 158 Nm
Afmetingen (LxBxH): 256 x 97 x 140 cm
Tankinhoud: 24 liter
Topsnelheid: 180 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Aantal eigenaren: 4

Deze mooie R 18 Bagger komt te staan in onze showroom Elst.
Motor wordt nu eerst gepoetst.

Als u de motor wilt komen bekijken bel dan even voor een afspraak.

BTW verrekenbaar.
Opties en Accessoires:
Achteruitrijhulp, Active Cruise Control, Adaptieve bochtverlichting, Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm, Audio Systeem, Bandenspanningcontrole (RDC), Centrale vergrendeling, Dagrijverlichting, Elektronisch Stabiliteits Programma, Emergency Call, First Edition, Hak teen schakeling, Hill Start Control, Intelligent Emergency Call (eCall), Keyless Ride, Koplamp Pro, LED koplampen, Marshall Gold Series Stage 1, Metaalkleur, Motorbeschermbeugel, Navigatiesysteem, Pinstriping, Radio, Radio software, Special Edition, Stijlvariant Chrome, Tankdop afsluitbaar, Treeplanken, Uitlaat verchroomd, Valbescherming, Verchroomde uitlaatbochten, Verwarmbare buddyseat, Verwarmbare handvatten, Voertuig informatie Nederlands, Windscherm, Witte LED-knipperlichten, Zijkofferset, Zwart motorblok




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Elst
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion