Nieuwsbrief:

BMW  R 18 CLASSIC - 2023

Garantie: Ja
2500 Km
BLACK STORM METALLIC (ZWART METALLIC)
bmw - r-18-classic
bmw - r-18-classic
bmw - r-18-classic
bmw - r-18-classic
bmw - r-18-classic
bmw - r-18-classic
bmw - r-18-classic
bmw - r-18-classic
bmw - r-18-classic
bmw - r-18-classic
bmw - r-18-classic
bmw - r-18-classic
bmw - r-18-classic
bmw - r-18-classic
bmw - r-18-classic
bmw - r-18-classic
bmw - r-18-classic
bmw - r-18-classic
bmw - r-18-classic
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: dec. 2020 - 2025
Modelcode: K34
Typenummer: 0L21

Technische informatie
Koppel: 158 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 16 liter
Topsnelheid: 180 km/u
Afmetingen (LxBxH): 244 x 95 x 134 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 4

Financiële informatie
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 395 afleverkosten.

= Bedrijfsinformatie =

Bij Dusseldorp BMW & MINI kunt u terecht voor het grootste BMW, MINI en BMW Motorrad aanbod van Nederland, zeer scherp geprijsd en bijna altijd voorzien van 24 maanden garantie. Of u nu op zoek bent naar een nieuwe- of gebruikte BMW of MINI, wij helpen u hier graag bij! Bekijk snel uw favoriete model, maak een vrijblijvende proefrit of vraag een goed (inruil)voorstel aan. En met 12 Dusseldorp vestigingen in Alkmaar, Apeldoorn, Brielle, Deventer, Den Haag, Hoorn, Oostzaan, Rotterdam, Schiedam, Wateringen en Zwolle zijn wij altijd in de buurt.
Opties en Accessoires:
Aandrijflijn zwart (0568), Achteruitrijhulp (05AA), Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Cruise control, Cruise control (0538), Dagrijverlichting (0202), Elektronisch Stabiliteits Programma, Hill Start Control (0204), Koplamp Pro (0219), LED koplampen, Metaalkleur, Stijlvariant Zwart (035C), Tankdop afsluitbaar (017C), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Windscherm, Zijkoffers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MR Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion