Nieuwsbrief:

BMW  R 27 - 1964

Garantie: Ja
3 Km
ZWART
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1964

De BMW R27 is de laatste productie één-cilinder tot de komst van de BMW F650.
De R27 heeft een 247cc motorblok

Deze BMW R27 is uiterst profesioneel gerestaureerd.
Alles is aan deze R27 uitgevoerd.
Niet alleen optisch is deze R27 dus aangepakt, maar ook inwendig is alles nieuw.

Uiteraard zijn bij deze BMW R27 het framenummer en motornummer gelijk

Deze R27 een NL motor, dus met een prachtig oud kenteken.
Het motorblok en de aandrijflijn zijn nu afgevuld met conserverings olie, dit omdat de R27 prachtig is om alleen maar naar te kijken, dus ideaal voor de verzamelaar.

Als accessoire is er een zijstandaard gemonteerd,




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
De Jong Alphen BV
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1957 - In 1957 maakt Yamaha haar eerste 250cc, tweetakt twin, de YD1. Even terugkomend op de Duitse tour die de Japanners deden in 1953 is dit wat er gebeurde. Hier een foto in een tijdschrift uit 1958 van een Yamaha YD-1. Het is een 250 cc motor en volgens de beschrijving werd deze gekopieerd van de DKW 350 cc en geproduceerd onder licentie. Yamaha produceerde hun eerste motorfiets, de YA-1 als een kloon van de DKW RT 125. Yamaha geeft als verklaring dat het nodig was om Japen na de oorlog snel te laten herstellen en iedere fabrikant bij de Duitsers afkeek.
© 2000 - 2024 Motoroccasion