Nieuwsbrief:

BMW  R 80 RT - 1985

Bouwjaar:
1985
Kleur:
Rood
Vermogen:
37 kW
Teller:
46.523 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
bmw - r-80-rt
bmw - r-80-rt
bmw - r-80-rt
bmw - r-80-rt
bmw - r-80-rt
bmw - r-80-rt
bmw - r-80-rt
bmw - r-80-rt
bmw - r-80-rt
bmw - r-80-rt
bmw - r-80-rt
bmw - r-80-rt
bmw - r-80-rt
bmw - r-80-rt
bmw - r-80-rt
bmw - r-80-rt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
te koop een betaalbare klassieke bmw de R80rt

* Bj 1985 , nederlands geleverd en net belastingvrij geworden, en goedkoop te verzekeren als oldtimer 
* 46.523km
* Mono shock uitvoering
* 800cc boxer  loopt goed , schakelt remt OK , 
* Kofferset 
* Chromen valbeugels
* bmw tijd en volt meter in de kuip
* Is al eens geheel gedemomteerd geweest en optisch aangepakt:
- nieuw gespoten
- frame en aanbouwdelen gepoeder coat
- wielen nieuw in de lak
- uitlaat systeem compleet vervangen
- vele bouten in RVS uitgevoerd
* accu is begin dit jaar vervangen
* NU: motorolie  / versnellingsbak / cardan en tussenas  ververst
* Nieuwe voorband  achter ook nog prima
* prijs 2799€  voor de R80  en inruil klassiek  semi klassiek  of modern  bepsreekbaar ( motoren ) 
  • Ruud de Jong te Enkhuizen
    Telefonisch bereikbaar van 09.00-21.00 ( niet op zondag ) 06-53616391
    Altijd even vooraf bellen voordat u komt om teleurstellingen te voorkomen.
    www.dejongmotor.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
De Jong In- en Verkoop
De Drie Kronen 33
Enkhuizen
Plan de route
06-53616391
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion