| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
BMW S1000R ABS ESA!
9.995,- of vraag vrijblijvend financiering aan!Opties en Accessoires:- bj. 2014
- 30.659 KM
- Nieuwe set banden!
- Val bescherming
- Cruise control
- Handvat verwarming
- Stuurdemper
- Smoke windscherm
- ESA
- ABS
- Korte kenteken plaat houder
- Led knipperlichten
- Incl. volledige service beurt
- Grote beurt van 30 000 is uitgevoerd
- Sleutels compleet
- Inclusief garantie geen extra kosten!
- Financiering op maat
- 5 dagen Allrisk verzekering ( op aanvraag bij de koop )
Veel enthousiasme en passie! Dat is VBM Motoren in Brabant. Wij hebben jarenlange ervaring in de motorbranche. Zo beschikt het team al ruim zeventien jaar over de nodige ervaring op het gebied van in- en verkoop van motorfietsen en het onderhoud daarvan. Hierdoor voorzien wij onze klanten van hoogwaardige en uitstekende service!
• 5 * Google beroordeling ( 200+ Reviews! )
• Bij aanschaf van een motorfiets krijgt u gratis 5 dagen all risk verzekering.
• Een bezichtiging bij ons is mogelijk op afspraak, of tijdens openingstijden.
Uitgestelde aflevering i.v.m. bijvoorbeeld nog te behalen rijbewijs, eindjaarsuitkering etc mogelijk, pas betalen bij aflevering!
Maandag 12:00 / 17:00
Donderdag 10:00 / 17:00
Vrijdag 10:00 / 17:00
Zaterdag 10:00 / 15:00
Daarnaast werken wij op afspraak.
VBM Verbeek Motoren Oirschot
Telefoon / Whatsapp 0031622042482
Instagram / Facebook @VBMmotoren
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | vloeistofgekoelde 4-cilinder 4-takt lijnmotor |
| Boring x slag | 80 mm x 80 mm |
| Cilinder inhoud | 999 cc |
| Comp. verhouding | 13.0 |
| Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
| Brandstof toevoer | elektronische inspuiting |
| Ontsteking | |
| Vermogen | 160 pk / 118 kW bij 11000 tpm |
| Max. koppel | 112 Nm bij 9.250 tpm |
| Koppeling | meervoudige natte plaatkoppeling, anti-hop, mechanisch bediend |
| Versnellingsbak | constant-mesh 6-versnellingsbak |
| Verhouding | |
| Overbrenging | ketting |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 17.5 liter |
| Topsnelheid | >200 km/u |
| ABS | ja |
| Frame | aluminium brugframe, meedragende motor |
| Vering voor | upside-down telescoopvork, diameter 46 mm, in- en uitgaande demping traploos instelbaar. Veeruitslag 120 mm. |
| Vering achter | dubbelzijdige swingarm van gegoten aluminium, continue instelbare in- en uitgaande demping (hoge en lage snelheden). Veeruitslag 130 mm. |
| Remmen voor | zwevende dubbele remschijven, diameter 320 mm, vaste radiale 4-zuiger remklauwen |
| Remmen achter | vaste enkele remschijf, diameter 220 mm, dikte 5 mm, zwevende 1-zuiger remklauw |
| Voorband | 120/70 ZR 17 |
| Achterband | 190/55 ZR 17 |
| Wielbasis | |
| Lengte | 2.057 mm |
| Breedte | 845 mm |
| Hoogte | 1.228 mm |
| Zithoogte | 814 mm |
| Drooggewicht | 183 (rijklaargewicht 204) kg |
| Leverbare kleuren | Acid Green Metallic. Mineral Silber metallic. Thunder Grey Metallic. Motorsport Alpinweiß uni / Lupinblau met. / Magmarot uni. |
| Beschrijving | VEROVER DE WEG. De BMW S 1000 R.

Een roadster, compromisloos teruggebracht tot de essentie: de BMW S 1000 R.



Lineaire krachtsontwikkeling: de motor.

De high performance viercilinder lijnmotor stamt direct van de RR af en is verder geoptimaliseerd voor weggebruik. Het resultaat is een extreem vlak koppelverloop voor een constante aandrijving in elk toerengebied. De krachtbron van de S 1000 R levert 160 pk (118kW) bij 11.000 toeren en zorgt bij elke keer gasgeven voor een glimlach.



In de aanval: het design.

Ook van buiten zijn de genen van de S 1000 R in één oogopslag zichtbaar: agressief tail-up/nose down design, markante split face en de karakteristieke kieuwen.



Veranderlijk: de rijmodi.

Standaard is de S 1000 R met één druk op de knop getamd of helemaal vrij te laten. De rijmodus "Rain" zorgt voor soepele reacties op gasgeven en voor nat wegdek aangepast ABS en ASC. "Road" daarentegen optimaliseert de gasrepons en stemt ABS en ASC af op droog asfalt. Voor wie het grensgebied in wil, zijn er de rijmodi "Dynamic" en Dynamic Pro" als optie: de settings gaan naar de limiet.



Volledige controle: Race ABS en ASC.

Het vermogen altijd onder controle. Daarom is de S 1000 R standaard uitgerust met Race ABS en ASC (Automatic Stability Control). Beide systemen zorgen ook in het grensgebied voor de beste vertragings- en acceleratiewaarden. En ze zijn allebei onder het rijden ook uit te schakelen - voor wie het nog beter kan.



Geen compromissen: de individualiseringsmogelijkheden.

Voor de BMW S 1000 R zijn twee optiepakketten beschikbaar, waarin verschillende opties zinvol zijn gebundeld: het pakket "Sport" bestaat uit de rijmodi Pro (Rain, Road + Dynamic en Dynamic Pro), de schakelassistent en cruise control.

Het "Dynamic" pakket bevat het elektronisch geregelde rijwielgedeelte DDC, handvatverwarming, LED-knipperlichten en een motorspoiler in de kleur van de motorfiets. Verder is er voor sportieve rijders een omvangrijk programma HP Parts speciaal voor de S 1000 R. |
 |
VBM Motoren |
|
Industrieweg 46
Oirschot
Plan de route
|
 |
06-22042482
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes
bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken