Nieuwsbrief:

BMW  S 1000 RR - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
BLACK STORM METALLIC (ZWART METALLIC)
Vermogen:
154 kW
Teller:
6.310 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2022 - 2025
Modelcode: K67
Typenummer: 0E61

Technische informatie
Koppel: 113 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 17 liter
Acceleratie (0-100): 3,2 s
Topsnelheid: 303 km/u
Afmetingen (LxBxH): 207 x 74 x 121 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1

Productveiligheid
Fabrikant: Oostland Motorrad Spaansland 10 7543BG ENSCHEDE, NL 0534326116 http://www.oostlandmotorrad.nl motorrad@oostland-enschede.nl

Zeer mooie BMW S 1000 RR afkomstig van 1ste eigenaar. Nieuw geleverd en onderhouden door ons.
Motorfiets staat op nieuwe banden en wordt rijklaar geleverd inclusief 24mnd Premium Selection garantie.
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Fabrieksgarantie, Hill hold functie, launch control, LED achterlichten, LED koplampen, M Endurance Ketting (018A), Metaalkleur, Race pakket (0228), Rijmodi Pro (0224), Sportdemper (019G), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Oostland Motorrad B.V.
Spaansland 10
Enschede
Plan de route
053-4326116
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italiƫ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion