Nieuwsbrief:

BMW  S 1000 XR - 2023

Garantie: Ja
17392 Km
TRIPLE BLACK
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2023

Jong Gebruikte BTW motor!

Speciale uitvoeringen af fabriek:
0134 Adaptieve koplampen
018A M Endurance ketting
018B Motorsleepmomentregeling
0193 Keyless Ride
019C Dynamic ESA Pro
0202 Dagrijlicht
0219 Deluxe Headlight
0222 Schakelassistent Pro
0233 Touring-pakket
0235 Dynamiek-pakket
0272 Voorbereiding navigatieapparaat
0386 Handleiding nederlands
0458 Style Triple Black
04U1 USB-laadaansluiting
0519 Handvatverwarming
0530 Bandenspanningscontrole
0538 Snelheidsregeling
0553 Windvanger hoog
0562 Extra koplamp
0589 Handbescherming
0603 diefstalbeveiligingssysteem
0636 Middenstandaard
0665 Bagagerek
06AC Intelligente noodoproep
06AE Teleservices
0792 Buddyzit hoog
08CA EU-uitvoering

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: info@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl
Opties en Accessoires:
06ac emergency call, 018a m endurance ketting, 0134 adaptieve bochtenverlichting, 0202 dagrijverlichting, 0219 koplamp pro, 0233 touringpakket, 0235 dynamicpakket, 0553 hoog windscherm, 0562 mistlichten voor, 0603 alarm, 0792 hoge buddyseat gtl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2024 Motoroccasion