| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Modeljaar: 2020
Binnenkort bij ons binnen een S1000XR met onderstaande extra's
Deze motor is nieuw door ons geleverd en onderhouden.
0134 Adaptieve koplampen
018B Motorsleepmomentregeling
0202 Dagrijlicht
0219 Deluxe Headlight
0233 Touring-pakket
0272 Voorbereiding navigatieapparaat
0386 Handleiding nederlands
0519 Handvatverwarming
0530 Bandenspanningscontrole
0562 Extra koplamp
0589 Handbescherming
0636 Middenbok
0665 Bagagerek
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | vloeistofgekoelde 4-cilinder 4-takt lijnmotor, 2 bovenliggende nokkenassen, 4 kleppen per cilinder |
| Boring x slag | 80 mm x 80 mm |
| Cilinder inhoud | 999 cc |
| Comp. verhouding | 12,0:1 |
| Kleppen | 4 Kleppen |
| Brandstof toevoer | elektronische inspuiting |
| Ontsteking | |
| Vermogen | 160 pk / 118 kW bij 11,000 tpm |
| Max. koppel | 112 Nm bij 9,250 tpm |
| Koppeling | meervoudige natte plaatkoppeling, anti-hop, mechanisch bediend |
| Versnellingsbak | constant-mesh 6-versnellingsbak met rechte vertanding |
| Verhouding | |
| Overbrenging | Ketting |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 20 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | |
| Frame | aluminium brugframe, meedragende motor |
| Vering voor | upside-down telescoopvork, diameter 46 mm, in- en uitgaande demping traploos instelbaar |
| Vering achter | dubbelzijdige aluminium swingarm, uitgaande demping traploos instelbaar |
| Remmen voor | zwevende dubbele remschijven, diameter 320 mm, vaste radiale 4-zuiger remklauwen |
| Remmen achter | vaste enkele remschijf, diameter 265 mm, zwevende 2-zuiger remklauw |
| Voorband | 120/70 ZR 17 |
| Achterband | 190/55 ZR 17 |
| Wielbasis | 1.548 mm |
| Lengte | 2,183 mm |
| Breedte | 940 mm |
| Hoogte | 1,408 mm |
| Zithoogte | 840 mm |
| Drooggewicht | 228 kg |
| Leverbare kleuren | Lightwhite Uni/Racingblue Metallic/Racingred Uni, Ozeanblau Metallic Matt, Racingred Uni |
| Beschrijving | Je geeft helemaal niets toe, vraagt altijd het uiterste. Van jezelf, maar ook van je machine. Altijd strijdend om de ideale lijn: elke bocht een paar graden lager, een paar millimeter nauwer. Kilometer na kilometer. Met de vernieuwde S 1000 XR heb je een motorfiets die ook geen compromissen kent. Deze machine combineert sportiviteit en goede prestaties op lange ritten in een perfecte vorm. De sportieve agressie is afkomstig uit de RR. Door de uitstekende ergonomie met de rechte, ontspannen zithouding kun je dagenlang om iedere bocht en elk recht stuk strijden. Een circuit dat pas eindigt als jij dat wilt. Zo moet het zijn. Dat verstaan wij onder XR. En jij? |
Verstand en emotie. Ook als u een gebruikte motorfiets zoekt is een BMW de beste keuze. Duurzame technologie, betrouwbare service en een optimale onderdelenlevering spreken uw verstand aan. Innovatieve ideeën, het nauwkeurig afgestemde rijwielgedeelte en ongeëvenaarde, karakteristieke motoren zorgen voor een goed gevoel.
Bovendien biedt BMW Motorrad een in eigen huis ontwikkeld programma, waarbij gebruikte BMW motorfietsen volgens strenge kwaliteitscriteria worden onderworpen aan een uitgebreide inspectie. Daarbij wordt de motorfiets door de BMW dealer op technische en optische toestand gecontroleerd. Eventuele gebreken worden hersteld.
 |
Molenaar Motors |
|
Einsteinweg 5-7
IJsselstein
Plan de route
|
 |
030-6008790
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Off road" betekent: Met de off road, of de off the road-motorfiets, kan door het landschap worden gereden, waarbij modder, kuilen, mul zand en stenen kunnen worden getrotseerd. Off the road geeft aan dat de motorfiets niet primair is ontworpen voor het rijden op de weg, wat echter wel mogelijk is. De off road is een
kruising van een motorfiets voor gebruik op de weg en een crossmotorfiets. Hij heeft banden met een grof profiel en een
voorvork met een extra lange veerweg, waardoor hij hoog op de benen staat. Bovendien is een beschermplaat aangebracht die het carter tegen steenslag beschermt. Zoals veel trends is de off road-rage uit de Verenigde Staten komen overwaaien. Dat gebeurde in de tweede helft van de jaren zeventig. Yamaha was trendsetter met een eencilinder 250CC tweetakt. De Yamaha XT500, met eencilinder viertaktmotor, is zonder twijfel de
bekendste off road en bleek een betrouwbare motorfiets die zich in een grote populariteit mocht verheugen. De XT500
heeft inmiddels een aantal waardige opvolgers gekregen, waaronder de XT600. Een groeiende trend is het toenemend aantal cc’s dat de constructeurs in de off road-motorfietsen stoppen. De Yamaha XTZ750 Super Ténéré bijvoorbeeld heeft twee cilinders met een gezamenlijke cilinderinhoud van 750CC. Off road rijden is een avontuurlijke bezigheid, men komt op plaatsen waar men met de auto niet kan komen. Een off road-rijder heet in Frankrijk een randonneur, een wandelaar, iemand die wandelt met behulp van de motorfiets. De Engelsen spreken van dual sport als zij off road bedoelen en dat geeft duidelijker aan waarvoor deze motorfietsen in de praktijk worden gebruikt, namelijk op én naast de weg.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken