 |
Motor | vloeistofgekoelde, viertakt, 72° V-Twin |
Boring x slag | 103|67,5 |
Cilinder inhoud | 1125 |
Comp. verhouding | 12.3:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | 61 mm down draft DDFI III brandstofinjectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 146||9800 |
Max. koppel | 111|8000 |
Koppeling | Natte meervoudige slipperkoppeling vacuumbekrachtigd |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 2,462 |
Overbrenging | tandwielen met rechte vertanding |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 21 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Aluminium frame, brandstof in frame |
Vering voor | Showa® upside down vork van 47 mm met verstelbare in- en uitgaande demping en veervoorspanning, veerweg 120 |
Vering achter | Showa® enkelvoudige coil-over schokdemper en verstelbare in- en uitgaande demping en veervoorspanning, veerweg 127 |
Remmen voor | ZTL2 -type rem, vaste 8-zuigerremklauw, 375 mm enkelzijdig, roestvrij staal, zwevende remschijf |
Remmen achter | 240 mm, roestvrij staal, dubbele zuiger, vaste schijfrem met zwevende remklauw |
Voorband | Pirelli Corsa III 120/70 ZR-17 |
Achterband | Pirelli Corsa III 180/55 ZR-17 |
Wielbasis | 1389 |
Lengte | 2050 |
Breedte | 744 |
Hoogte | |
Zithoogte | 775 |
Drooggewicht | 170 |
Leverbare kleuren | Midnight Black, Racing Red |
Beschrijving | Radicale stijl met geavanceerde technologie - de 1125CR™ is niet alleen een intimiderende machine, hij heeft ook de beste verhouding tussen kracht en gewicht in zijn segment. Nog nooit was ons ‘rider down’ design zo duidelijk – van de algemene ergonomie tot de innovatieve engineering. In het hart van het 'fuel-in' frame ligt een 1125cc Helicon™ motorblok, dat een ongelooflijke 146 pk uitspuugt. De versnellingen zijn aangepast voor een nog krachtigere acceleratie... |