Nieuwsbrief:

BUELL  X1 LIGHTNING - 2003

Garantie: Ja
35740 Km
White
buell - x1-lightning
buell - x1-lightning
buell - x1-lightning
buell - x1-lightning
buell - x1-lightning
buell - x1-lightning
buell - x1-lightning
buell - x1-lightning
buell - x1-lightning
buell - x1-lightning
buell - x1-lightning
buell - x1-lightning
OmschrijvingTechniekBetaalgemakBedrijf


Buell X1W White Lightning
1200cc
K&N Aircleaner
Collectors Item
Unieke Motor


Alle originele onderdelen ook aanwezig , NL Geleverd , Verkeerd in Nieuwstaat , Inruil / Financiering / Garantie mogelijk !!! Alle genoemde prijzen zijn inclusief nederlands kenteken, bpm, btw en afleverkosten !!!

!!! Deze motor wordt geleverd met 3 maanden garantie i.c.m. een servicebeurt !!!

Wist U Dat ? Wij ook alle merken motoren Inruilen !

De beste optie voor inruil is: dat u een bezoek brengt in onze showroom, om de juiste prijs indicatie vast te stellen. Is dit voor u niet mogelijk dan graag een uitgebreide email met daarin een zo goed mogelijke beschrijving van u voertuig, met mogelijke foto's en prijsindicatie.

Maandag: Gesloten
Di t/m Vrij 09.30 tot 18.00
Zaterdag : 09.30 tot 17.00

Voor afspraken buiten onze openingstijden kunt u telefonisch contact opnemen!

Tel: 06 206 208 09




Deze motor is na aanpassing geschikt voor A2 rijbewijs.
Motown Bikestore
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2020 Motoroccasion