Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 60 maanden
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor
Tweecilinder parallel 4-takt, 8 kleppen, DOHC met balansas
Boring x slag
72 mm x 72 mm
Cilinder inhoud
449 cc
Comp. verhouding
11.3:1
Kleppen
Brandstof toevoer
Bosch EFI
Ontsteking
ECU
Vermogen
33|
Max. koppel
44 Nm bij 6250 tpm
Koppeling
Versnellingsbak
6 VERSNELLINGEN
Verhouding
Overbrenging
Starter
electrisch
Tankinhoud
175 liter
Topsnelheid
ABS
ja
Frame
Vering voor
41mm Upside down KYB, regelbaar
Vering achter
Multi-link, KYB monoshock, regelbaar
Remmen voor
4-piston J.Juan, 320mm schijf
Remmen achter
enkele remschijf 220mm
Voorband
90/90-21
Achterband
140/70-18
Wielbasis
1425 mm
Lengte
2180 mm
Breedte
835 mm
Hoogte
1332 mm
Zithoogte
820 mm
Drooggewicht
Leverbare kleuren
Beschrijving
CFMOTOs bewezen en succesvolle 449cc paralleltwin-platform is getuned en verfijnd voor het plezier en de spanning van avontuurlijk rijden. De motor van de 450MT levert 32,5 kW bij 8500 tpm en 44 Nm bij 6250 tpm, terwijl dubbele balansassen de soepele gasrespons verbeteren en trillingen drastisch verminderen. Met een krukas van 270 maakt het kenmerkende geluid van de CFMOTO-motor de gebruikers enthousiast bij elke acceleratie, in elke omstandigheid. Dit maakt het rijden ook ongelooflijk gemakkelijk, als we ook rekening houden met een drooggewicht van 175 kg.



Het weggedrag op de weg en in het terrein wordt versterkt door de 200 mm veerweg van de KYB-vering, die verstelbaar is in de voorspanning en in 20 dempingsniveaus. De ergonomie is afgestemd op comfortabel cruisen op winderige wegen, maar garandeert ook volledige controle op de ruigste trails met een hooggebogen stuur en speciale voetsteunen.
Bij Goedhart vind je hem Wat vind ik mooi? Wat is verstandig? Past deze motor wel bij mij?
Allemaal vragen die een rol spelen bij de aanschaf van een nieuwe motorfiets. Ons deskundige verkoopteam helpt u graag de juiste motorfiets te vinden voor vele tevreden motorkilometers.
Een stukje historie: BMW in 1955 - In 1955 besloot men bij BMW zowel de voor- als de achterkant van de motorfietsen te verbeteren. De telescoopvork werd vervangen door een Earles schommelvoorvork en de plunjervering door een gewone achtervork met twee veer/dempereenheden. Dat zorgde voor een beter weggedrag, maar had ook nadelen: de schommelvork was eigenlijk ouderwets en stuurde bovendien zwaar, omdat er een flink gewicht heen en weer gezwaaid moest worden