Nieuwsbrief:

CFMOTO  450 NK - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Nebula Wit
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel Moto Morini dealer ) biedt aan:

CF Moto 450 NK Sport, Nieuw. 5jaar Fabriek garantie. Ook geschikt voor A2 rijbewijs.

Het ongeëvenaarde rijgedrag en de wendbaarheid van de 450NK veranderen het alledaagse woon-werkverkeer in een opwindend avontuur. 

Standaard voorzien van:
- Parallelle tweecilindermotor van 449 cc
- Met een 270° krukasafstelling
- 37 kW bij 9500 t/min en een maximumkoppel van 39 Nm bij 7600 t/min
- Geavanceerd bochten-ABS van Bosch
- Radiale remklauwen
- Drie rijmodi (Street, Rain of Sport)
- Intelligent full LED-verlichtingssysteem
- 5" TFT dashboard scherm met mogelijkheid om uw telefoon te verbinden
- Uitgebreide boordcomputer
- Rijklaargewicht 165 kg
- en veel meer…..

Deze setup garandeert een krachtige acceleratie in de lage versnellingen, waardoor de 450NK de ideale metgezel is voor stadswegen.

Gespreide betaling privé of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion