| Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
CF Moto
700 CL-X Sport
Verkeert in een heel mooie staat.
BIJ BELANGSTELLING OF VRAGEN GRAAG EVEN BELLEN .
NU motor rijden, Gespreid betalen mogelijk.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
| Motor | Tweecilinder parallel 4-takt, 8 kleppen, DOHC |
| Boring x slag | 83 mm x 83 mm |
| Cilinder inhoud | 693 cc |
| Comp. verhouding | 11.6:1 |
| Kleppen | |
| Brandstof toevoer | EFI |
| Ontsteking | ECU |
| Vermogen | 75 pk / 55 kW bij 8500 tpm |
| Max. koppel | 68 Nm bij 6500 tpm |
| Koppeling | |
| Versnellingsbak | |
| Verhouding | |
| Overbrenging | |
| Starter | electrisch |
| Tankinhoud | 13 liter |
| Topsnelheid | |
| ABS | ja |
| Frame | |
| Vering voor | |
| Vering achter | |
| Remmen voor | |
| Remmen achter | |
| Voorband | |
| Achterband | |
| Wielbasis | |
| Lengte | 2096 mm |
| Breedte | 790 mm |
| Hoogte | 1130 mm |
| Zithoogte | 795 mm |
| Drooggewicht | |
| Leverbare kleuren | Nebula White |
| Beschrijving | De 700CL-X SPORT is onstuimig en energiek. Deze café-racer koppelt eigenheid aan uitstekende prestaties en een verfijnde styling. De CL-X designtaal, met de "X"- elementen in onder andere de koplamp en het achterlicht, de ronde spiegels, het zichtbare frame, de alminium zijpanelen en de slanke vorm van de brandstoftank, doet alle hoofden draaien.



Met de boven de kroonplaat gemonteerde clip-ons, het Maxxis-rubber rond de 17-inch velgen, de wave-type-remschijven en de Brembo Stylema monobloc remklauwen heeft de 700CL-X Sport een duidelijk agressievere houding. Het solo zadel, stoere windscherm en de ronde bar-end spiegels maken het plaatje af. |
Welkom bij Kromkamp Motoren.
Kromkamp Motoren in Oosterwolde (Friesland)
Het adres voor de aanschaf van een gebruikte motor!
Kromkampmotoren heeft de mooiste occasions.
Een goede kwaliteit voor een scherpe prijs.
Alleen topoccasions!
 |
Kromkamp Motoren |
|
Grote Singel 13
Oosterwolde
Plan de route
|
 |
06-12091005
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken